Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Særpriser i fast pris / fast rabat / fast %

0
Nu har jeg læst mig igennem en masse forslag omkring særpriser og der er gennem en del år blevet ønsket forbedring af mulighederne omkring tilpassede priser til den enkelte kunde!

De muligheder der findes pt er enten en fast særpris i lagermodulet - rigtig nemt at oprette men meget besværligt at vedligeholde, eller oprette en laaaangsommelig prisliste med mulighed for %

Kunne Economic måske selv læse lidt ned i gennem rækkerne og måske endda komme til den konklusion at det er simpelthen for knoklet at vedligeholde/oprette specielle priser for en kunde???

Der er virkelig mange indlæg omkring det! Ikke alle er ens, men frustrationen er da til at få øje på!
i Forslag » Lagerstyring af (210 points)

1 Svar

Hej og mange tak for dit forslag

Det er rigtig vi gennem tiden har fået en masse forslag af forskellig art. Også til priser.

I forhold til lige præcis dit behov, så er jeg dog ikke helt sikker på, hvordan du ønsker at anvende særpriser og/eller priser med rabat i %. Vores lager har i dag en del forskellige muligheder for en forholdsvis kompliceret rabatstruktur. Kan jeg lokke dig til at uddybe, hvad lige præcis din problemstilling er? Så kan vi tage udgangspunkt i det smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)