Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Nem oprettelse af betalingsoplysninger

+2
Jeg savner muligheden for at kunne vinge "brug altid disse betalingsoplysninger for denne leverandør" når jeg opretter en leverandørfaktura. Som det er nu, skal jeg ind på den enkelte leverandør og oprette/rette kontonummer eller kreditornummer. Det er en ekstra arbejdsgang som jeg ofte tænker "det gør jeg lige næste gang". Var der en boks, jeg kunne krydse af, der gemte at dette var betalingsoplysningerne på denne leverandør, ville det være en kæmpe lettelse.
i Forslag » Bogføring af (180 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Tanja,

Tak for at du har valgt at bidrage herinde :-)

Jeg opsummerer, så jeg sikrer mig at jeg har forstået dig ret.

Ønsket er at når man opretter en leverandørfaktura, og har udfyldt betalingstype + diverse betalingsoplysninger manuelt fra Regnskab > Kassekladde, så skal der være fx. et sted hvor man kan sætte et flueben i "Husk", så det kommer fast på en leverandør, og kan genbruges ved næste oprettet faktura på samme leverandør. 

Er det korrekt forstået?

Ser frem til dit svar.


Forslag af 🔒 (12.1k points)
Hej

Ja - det er helt korrekt - så slipper jeg for at skulle ind på den enkelte leverandør og rette betalingsoplysningerne.
Forslag af (180 points)
Hej igen Tanja,

Du fik svaret dit eget indlæg, og ikke kommenteret på mit. Så det er simpelthen først nu at jeg fik øje på dit svar.

Jeg er rimelig begejstret om idéen at arbejde i samme flow. Det er måske en tand begrænset om brugeromfang der deler samme begejstring som jeg. Jeg vil gerne smide dit ønske i Ønskebrønden, og se om der er flere som gerne vil være med på vognen.

Vi får en del ønsker ind, som deler en høj popularitet, så vi prioriterer selvfølgelig de som giver allermest værdi for massen.

Rigtig god dag :-)