Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Notat hos kasseklade

0
Når jeg taster en faktura, bliver nogengang stående i kassekladde før jeg bogfører de, da jeg er ikke sikker at det er rigtig eller nej. So skal jeg vente på svar fra revisoren.

Det ville være rart at en notat mulighed hvorfor har jeg ikke bogført kladde når fx revisoren log ind, så hun kan se eller også til mig ville være rigtig stor hjælp
i Forslag » Bogføring af (120 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Ricky,

Velkommen til vores Forum.

Tak for at du har valgt at bruge din energi på at skrive dit forslag til os.

Når man bogfører en (salgs)faktura, eller en postering fra Regnskabs-fanen (er i tvivl om hvor du er i programmet), så vil en postering forsvinde idet man bogfører. Medmindre man har gjort en kassekladde til en stående kassekladde. Det er en handling man kan lave, for at bevare disse posteringer, efter man har bogført.

Det kan for eksempel være fordi man ønsker at kunne ændre på en postering, og bogføre igen - uden at man starter forfra med oprettelse af posteringer.

Du kan læse mere her.

Jeg har lidt svært at visualisere hvordan et evt. notesystem skal implimenteres bedst muligt. Forinden vi begynder at tænke for meget i løsning, så kunne det være spændende at forhøre om andre har samme behov som dig.

Så jeg smider dit forslag i vores Ønskebrønd, og vi ser om der stemning for sådan en tilføjelse. Vi lover aldrig at det bliver lavet, selvom flere brugere stemmer for. Men det kan skubbe forslaget i den rigtige retning. 

Hvis du selv har forslag til hvordan du tænker notesystemet skal kunne fungere, så er du også meget velkommen til at bidrage.

Jeg håber at du får dig en dejlig dag :-)


Forslag af 🔒 (12.1k points)
Hej igen - vi har desværre undladt at gå videre med forslaget for nu.

Det er ikke udelukket at vi vender tilbage, når vi kigger på de generelle forbedringer til vores noter. For nu har vi valgt at prioritere andre også gode forslag.

Rigtig god dag.

Forslag af 🔒 (12.1k points)