Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Fjerne spærrede kunder fra rapporten Kunder

0
Når man kører rapporten Kunder->Kunder kan man kun sortere på kundenummer interval og kundegruppe interval, hvilket betyder at både åbne og spærrede kunder vises i rapporten. Det ville være MEGET gavnligt hvis blot der lige var et afkrydsningsfelt der hed "Vis kun åbne" eller "Udelad spærrede".

Yderligere sorteringskriterier ville naturligvis være at foretrække, men ovenstående MÅ da være hurtigt og let for udviklerne at fikse og det ville gøre rapporten meget mere brugbar.
i Forslag » Rapportering af (210 points)

1 Svar

Hej Kristian

Tak for dit input. Først og fremmest kunne jeg godt tænke mig at høre hvad du bruger rapporten så kan jeg bedre komme med feedback til din ide.

Jeg kan sagtens se fidusen i dit ønske, og selvom det lyder som noget udviklerne kan fixe en ruf, så har vi mange andre opgaver de bruger deres ressourcer på, så måske jeg kan komme med et workaround, så du kan få din udfordring løst med det samme.

Et forslag kunne være at hente kundelisten fra Alle indstillinger - eksporter data - vælg Download lister enkeltvis og trykke Send data. Så får du en række filer og her kan du downloade Kunde.csv som indeholder alle kunderne stamdata og du ville kunne sortere på kolonnen Status som viser om de er åbne eller spærrede :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)