Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




EAN FAKTURA

0
Vi har desværre valgt at stoppe med jeres fantastiske (SMART INBOX)

Grunden er at vi har nogle leverandører der ikke har kunne indsende faktura som EAN, fra deres gamle bogholderier, uden at de skulle ud og have et x-tern
firma til at scanne disse.

kunne man IKKE lave så de der IKKE kan indsende EAN faktura at de kunne sende almindelig faktura til feks.
EAN563bilagxxxxxx@e-conomic.dk som så SPROOM kunne konventer til EAN fakt SPROOM er jo også VISMA produkt lige som E-Conomic .  

De der IKKE bruger EAN Smart indbox  skal fortsat bruge 563bilagxxxxxx@e-conomic.dk

Jeg mener virkeligt at dette kunne flytte kunder over på Smart Inbox for som vi bøvlede med kunder der sendte faktura til vores
alm. Email og vores E-Conomic email og Smart Inbox var bøvlet, vi kaldte det sommetider led og du skal finde din faktura og det er sku IKKE smart.
i Forslag » Bogføring af (120 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag

Det korte svar er nej. At sende som 'almindelig faktura' er ikke det samme som at sende en EAN. Det ene er et billede og det andet er en tekstfil, hvor alt data er skrevet ind. Vi laver ud fra teksten et billede som du kan se fordi vi ved, hvilken data der optræder, men vi kan ikke ud fra et billede garantere, hvordan tekstfilen skal bygges. Nogle ting vi vil kunne finde, men ikke det hele og derved giver det ikke mening. 

I kan sagtens modtage både 'almindelige faktura' og EAN faktura, så jeg forstår ikke helt jeres udfordring. Alle der har e-conomic kan sende og modtage EAN faktura helt gratis, men det kan selvfølgelig være de bruger et andet program, men vi er så overbeviste om, at det er fremtiden, så vi har valgt at gøre muligt for alle.

For jer betyder det altså, at I sagtens kan modtage det hele. Det afhænger blot af, hvordan afsender sender fakturaen, så hvis jeg skal være helt ærlig, så forstår jeg ikke helt jeres problemstilling i forhold til at modtage to forskellige formater. 

Vil du prøve at uddybe om jeg har misforstået dig eller evt. ringe til os på 88 20 48 40? Så kan du få en snak med os omkring, hvordan det hele fungerer. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)