Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Automatsike rapporter tilsendt pr mail

0

Jeg vil gerne spørge om man kan lave noget i indstillingerne som auto-rapport? Dvs hver mandag vil jeg så modtage en rapport/saldobalance fra. 01.01.22 til d.d. tilsendt pr mail?

i Forslag » Rapportering af (240 points)
opdateret af 🔒

1 Svar

Hej !

Tak for dit forslag. 

Der er helt sikkert nogen som ville synes at det er rart med en reminder, om hvordan økonomien i virksomheden bare er i vækst smiley

Der er nogle tekniske udfordringer vi ikke kan løbe fra, ved at skulle implementere sådan en løsning. Alle de funktioner vi tilbyder vores brugere, vil vi gerne kunne garantere at alle kunne få fornøjelsen af. Vi næsten 165.000 aktive aftaler, og selv hvis vi skal gradere os en smule, og fravælge de virksomheder som ikke ønsker det, så kan vi halvere den andel. 

At skulle afsende et sted mellem 50.000 - 100.000 mails ud om ugen, er enormt krævende for et mailsystem. Vi fakturerer fx. over flere dage, netop pga. den udfordring. Dermed kan der være en del mere last på supporten, som skal supportere i hvorfor en mail ikke er modtaget, om den er røget i spam eller noget helt tredje.

Jeg må indrømme at jeg ikke kender til andre integrationer som måske kan hjælpe dig med sådan en løsning. Måske https://report123.dk/ tilbyder det.

Til sidst kan jeg tilføje, at rapporten kan naturligvis nemt blive hentet i e-conomic. Det tager måske et par minutter af din tid.

De simple tilføjelser kan desværre være meget ressourcer bærende.


Forslag af 🔒 (12.1k points)