Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Emballageafgift

0
Hej e-conomic

Det sker, at SKAT ændrer emballageafgiftens størrelse. Det skal så også ændres i varekartoteket, men det kan være ganske svært at finde de rette varer, hvis man ikke lige ønsker at gennemgå kartoteket manuelt. Desværre findes feltet ikke i "Download kartoteker enkeltvis".

Har I et forslag til, hvordan man finder varerne nemt, eller alternativt tilføje feltet til "Downloaden".

mvh
Finn
e-consultic.dk
i Forslag » Salg af (10.5k points)

1 Svar

Hej Finn,

Det ville være dejligt, hvis man nemt kunne ændre i emballageafgifens størrelse.

Vi har undersøgt hvilke muligheder vi har til rådighed, og giver dig ret i, at mulighederne er begrænset. Man kan sige at prioritering på sådan en forbedring ikke just er i top, og du kender spillereglerne her på forum :-)

Den løsning som vi kunne komme med er, at du udtrækker en vareliste fra Rapporter > Kunder > Omsætningsstatistik.

Her kan du sætte et flueben i: Afgiftsopg., og udgangspunkt i Varer. Her vil listen fremgå hvor du har vareoversigten, samt en kolonne til henholdvis Emballageafgift, og Miljøafgift.

Så vil du kunne danne en oversigt over alle de varer som har en emballageafgift. Desværre skal de fortsat rettes manuelt.

Kan sådan en liste bruges til at du kan komme tættere på mål?


Forslag af 🔒 (12.1k points)
Hej Alexander

Jeg bruger netop den omtalte liste, men denne liste omfatter jo kun solgte og dermed bogførte varer. Optimum må vare, at man kan importere varer med opdatering af valgte felter inden bogføring, men det forudsætter jo, at man kan udtrække oplysningerne og rette dem i "Download kartoteker enkeltvis".

Men jeg fortsætter blot det manuelle arbejde. Andre kan så blot købe Visma Business!!!!!

mvh
Finn
e-consultic.dk
Hej igen Finn,

Jeg beklager at jeg tvinger dig ud i det manuelle arbejde. Vi er nødt til at prioritere hvor vi kan skabe mest værdi.

Jeg kan høre det vil have skabt en stor værdi for dig. Desværre er vi nødt til at også at afvise nogle forslag løbende, hvis segmentet forbedringen rammer er for småt.
Hej Smolle

Ja, der er åbenbart kun mig tilbage. De andre har I fået jaget væk.

mvh
Finn
e-consultic.dk