Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Forudbetaling fra Faktura

0
Hej

Vi mangler en funktion hvor vi kan lave en faktura der bogfører en forudbetaling fra en kunde. Det er ikke praktisk at skulle bruge indebetalingsmetoden som jeg kan se i foreslår. Vi har brug for at give vores kunde noget der viser at det er betalt, plus at vi ikke ønsker at vores salgspersonale skal bruge den indbetalingsside.

Er der noget jeg har overset eller mangler denne funktionalitet ?
i Forslag » Salg af (310 points)

1 Svar

Hej Kasper

Nu kender jeg ikke jeres processer internt, men du kan lave et layout af salgsfaktura, som tydeligt viser overfor kunden ved modtagelse af faktura, at den er betalt. Du kan også sætte en betalingsbetingelse op, som registrerer en faktura som betalt i det fakturaen bogføres. Dermed bogføres indbetaling på samme dato som selve fakturaen. 

Inden vi går ind i den, så vil jeg dog lige høre lidt mere til, hvordan I arbejder. Kan du ikke prøve at beskrive, hvordan salget foregår og hvordan salgspersonale arbejder gennem processen samt, hvordan du gerne vil have processen fungerer? Så vil jeg prøve at vurdere, hvorvidt vi kan løse det i dag eller skal kigge på om det er reelt forbedringsforslag. Jeg tror nemlig vi kan komme ret langt med eksisterende funktionalitet, hvis jeg forstår dig korrekt. 

Jeg ser frem til at høre fra dig smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)