Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




bilagsgodkendelse

0
Hej

Håber meget I gør noget ed bilagsgodkendelsen snart.

Den er lidt afgørende for om vi skifter til Nav i stedet.

Har brug for at kunne:

1. videresende fakturaer til godkendelse - individuelt pr leverandør eller pr faktura (så ikke alle får alle bilag)

2. Kunne dokumentere, hvem der godkendte og hvornår

3. Godkender skal kunne kontere ifm godkendelsen

4. Godkender skal kunne indsætte kommentar - fx om at vente med betaling

Kan I sige noget om tidshorisonten på jeres annocerede forbedringer?

MH Gitte
i Forslag » Bilagshåndtering af (230 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Gitte

Som du måske har bemærket på Forums forside så har vi gang i et større projekt om godkendelse og workflows. Der er ikke noget officiel release dag på det endnu, da det stadig er i proces, men formodentlig hen mod Q3 2022 :)

Og her er planen at man skal kunne sende specifikke fakturaer til godkendelse til bestemte godkendere. Jeg har netop set et udkast og det ser rigtig godt ud.

Ønsket om at kunne kontere ved en godkendelse ligger nok lidt længere ude i fremtiden

Allerede i dag kan du dokumentere hvem der har godkendt og hvornår - dette står på bilaget, og det kan ses både i inbox og på pdf'en hvis du åbner den fra kassekladden, kontokortet eller andre rapporter.

Godkendere kan også sætte noter/kommentarer på allerede nu når de godkender.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Tak - gemmes/dokumenteres kommentarer også på bilaget?

- for så ville kontering jo kunne anføres som kommentar?

MH Gitte
Forslag af (230 points)

Hej Gitte

Jeg havde desværre fået notifikation om din kommentar da den ikke var oprettet som et svar til mig, så derfor får du lidt sent svar.

Ja noter/kommentarer og hvem der har godkendt og hvornår vises på pdf'en hvis man udskriver den.

Visning på skærm - fx fra kontokort:

Visning ved print af bilaget:

Jeg håber at dette afklarer dit spørgsmål ellers må du endelig skrive igen.. tryk SVAR på dette indlæg så får jeg at vide at du har skrevet :)