Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




BuyerCustomerParty

0
jeg ønsker at feltet:

<BuyerCustomerParty>

som et felt vi kan ramme, ved EAN/GLN-fakturering."

Jeg handler med en indkøbsforening, der er eget af medlemmerne, i dag er det ikke muligt at fakturere dem elektronisk.

Indkøbsforeningen, samler fakturaerne fra leverandørerne (mig), og fakturerer dem videre til medlemmerne.

For nuværende behandlerne de fakturarene (PDF) manuelt, hvilket er meget tidkrævende, denne omkostning vil blive pålagt mig, hvis vi ikke kan finde en løsning.

Håber i kan hjælpe

mvh

Peter Laursen
i Forslag » Kunder af (200 points)

1 Svar

Hej Peter

For at forstå dig korrekt har jeg brug for at få præciseret hvem der skal modtage fakturaen og hvilke data der skal havne i feltet BuyerCustomerParty.

Jeg kan forstå på Oscar som du talte med i supporten at det er din Kundes kundes (medlemmet) ean nummer der skal stå i BuyerCustomerParty. Hvor udfylder du det nummer i dag, altså hvilket felt i e-conomic anvender du?  Og hvad skal der sker når BuyerCustomerParty er udfyldt? Er det blot et infofelt eller skal der så sendes fakturaafsted både til Kunden og til kundens kunde på én gang?

Når jeg har fået det på plads vil jeg gerne undersøge om det er noget vi har mulighed for at ændre uden at foretage en større operation :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)
opdateret af 🔒