Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Pop up vindue

0
Det kunne være rart, når jeg opretter en faktura, at der så kommer et pop up vindue, hvor der står at kunden kræver et rekv. nr, eller att. eller hvilken afdeling faktura skal til. Man skal selvfølgelig have det oprettet på kunden på en eller anden måde:

Det er svært at huske alle detaljer på over 2000 kunder
i Forslag » Kunder af (140 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Mona og tak for dit forslag

For at forstå hele problemstillingen - kan jeg så lokke dig til at uddybe, hvad denne information bruges til? Og specielt, hvorfor du gerne vil rekv. nr. og att. helt til sidst i bogføringsflowet? Du har denne information synlig i oversigten på selve fakturaen inden du trykker bogfør og send. 
Jeg ser frem til at høre fra dig smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Måske jeg ikke har skrevet det helt rigtigt.

Når jeg skal lave en faktura til f.eks. Maks Hansen, kræver han der kommer et rekv. nr på fakturaen. For ikke at glemme dette, kunne det være rart, der kommer et popup vindue, der gør opmærksomt på dette, så man husker at få det på.

For at popup vinduet kommer frem, skal man selvfølgelig have det oprettet på de kunder der kræver, rekv. nr., att. til en person eller afdeling, eller hvad der ellers kunne være man skal huske om kunden.

Mona Skov,

Hej Mona og tak for forklaringen

Jeg forstår du gerne vil gøres opmærksom på dette. I dag har vi mulighed for at lægge noter på kunderne. Det er som sådan ikke en pop up, men et ikon, der vil være synligt på oprettelsen af fakturaen. Du kan se, hvordan du gør det her: https://www.e-conomic.dk/support/artikler/opret-en-ny-note-paa-din-leverandoer-kunde-eller-vare

Det er som sagt ikke en pop ud, men det vil give en lille identifikation af, at du skal noget. 

Vi kommer ikke i denne omgang til at arbejde videre med dit oprindelige forslag. Til det har vi fået en masse andre gode forslag, som er mere efterspurgte og derfor vil vi fokusere på dem i denne omgang.

Jeg håber du kan bruge noten og hvis du har spørgsmål eller udfordringer med det, så siger du bare til! smiley