Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kvittering for læst faktura

+1
Tidligere kunne man i E-conomic se, når kunden havde åbnet mailen hvori man havde sendt fakturaen - Det kan man kun hvis man sender faktura i DPF-link, hvilket giver en del udfordringer vedr. at faktura lander i spamfilter og kunden derfor ikke ser faktura.

Det kunne være rart hvis alle fakturaer som blev sendt uanset format, gav en kvittering tilbage med, om den var åbnet og set - Det kunne spare mange opringninger, da man kunne sikre sig den var kommet frem, når kunden havde åbnet den
i Forslag » Salg af (130 points)

1 Svar

Hej Anni og tak for dit forslag

Hvorvidt den er modtaget af din kunde er noget deres mailbox sender retur til, hvis de ønsker det. 
Derfor er det ikke altid vi selv bestemme om denne information skal præsenteres for dig - medmindre det er via link. Der kan vi nemlig se om der er trykket på det. 
Så, selvom jeg sagtens kan forstå, at du gerne vil det, så kan vi desværre ikke hjælpe dig. 
Nu ved jeg ikke, hvem du sender til, men hvis du går til at sende e-faktura, så vil du mig bekendt altid få at vide om din kunde har modtaget, eller ikke-modtaget din faktura. Flere og flere virksomheder tillader dette i dag. Mange foretrækker det endda. Kommuner har længe arbejdet med det, men privat personer er der ikke endnu, så det kommer til an på dine. Det er i hvert fald værd at overveje, hvis dine kunder tillader at modtage dem! 
Du kan læse mere omkring det her.
 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)