Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ekstra kolonner i layout

0
Hej.

Vi har brug for at der åbnes mulighed for at få en kolonne vedr. restordre med på ordrebekræftelsen. (den findes allerede på følgesedler som kolonne 25)

Når vi sender en ordrebekræftelse til vores kunder, har vi i øjeblikket desværre lidt leveringsproblemer, så derfor er der ofte varer som er i restordre. Det får kunden først at vide når varen er leveret, fordi den kolonne står på følgesedlen men ikke er en mulighed på ordrebekræftelsen.

Vores kunder har ofte brug for et alternativ hvis der er nogle varer som er i restordrer, og det kræver at vi mailer dem seperat med varenumre og antal mm. istedet for at det hele kunne gøres automatisk med den ekstra kolonne, som I forhåbentligt bare kan kopiere fra følgesedler, og lægge ind i ordrebekræftelser også.

Jeg krydser fingre og håber at det nemt kan løses.

MVH

Tina Andersen
i Forslag » Salg af (160 points)

1 Svar

Hej Tina,

Lad os få kigget på dit forslag.

Du skriver at du ønsker at have en restordre på ordrebekræftelsen, og det skal fremgå på selve layoutet.

Normalvis så sender man en Ordrebekræftelse afsted til kunden én gang. Herefter har man netop Følgesedler, hvor man kan oplyse sin kunde hvorvidt der fortsat mangler vare at blive leveret. 

Hvordan er din arbejdsgang lige nu, hvor en restordre på en ordrebekræfte er nødvendig?

Jeg glæder mig til at høre tilbage fra dig ! 


Forslag af 🔒 (12.1k points)
Hej Alexander.

Vores kunder kan ikke vente med at få at vide at der er restordre til de får varerne bliver leveret, de skal vide det med det samme, så de evt. kan få alternativer med istedet for.

Derfor er det vigtigt at der er mulighed for at få den kolonne med på ordrebekræftelsen.

Jeg håber at det er rimeligt nemt at fikse for Jer, da den allerede ligger som kolonne under følgesedler.

MVH

Tina Andersen
Hej Tina,

Jeg beklager for min sene tilbagekomst. Lige nu er der mange brugere som deler deres forslag med os, og det øger presset hos os med at få besvaret alle jeres henvendelser.

Vores udgangspunkt er at vi ikke udvikler yderligere på vores Lager-produkt. Derfor bliver tilføjelse af en kolonne ikke prioriteret. Det er nemlig desværre ikke så nemt, som at man blot kan sætte et hak bag systemet, også er kolonnen klar til brug.

Jeg forstår at der er cases, hvor det er meningsfyldt at kunne melde videre til kunden, når varen ikke er på lager - og hvornår man forventer at få varen tilbage på sit lager. De alternative veje er, at man fx. har en webshop som begrænser et salg af de varer, til kun de som man har på lager. Alternativet er at man vælger at kigge på andre lager-systemer, som kan behovsafdække jer bedre.