Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kundeoversigt

0
Hej E-conomic

Man har i den længste tid kunne søge på tværs af faktura, tilbud og ordre.
Altså man har kun skulle søge på kunden i den ene af fanerne så huskede den søgningen når man skiftede mellem fanerene.

Det ville virkelig gøre hverdagen nemmere hvis I kunne få denne opsætning tilbage igen.

Jeg forstår slet ikke hvorfor I har slettet denne funktion?
i Forslag » Salg af (120 points)

1 Svar

Hej kontoregerbyg,

Tak for dit forslag.

Det er forståeligt at funktionen kan være savnet, hvis man har implimenteret det ind i sin arbejdsgang. Det kunne være spændende for os, at høre mere om hvordan du anvender søgefelter, og hvilken udfordring der bliver løst ved at tilføje funktionen?

Jeg ser meget frem til at høre tilbage fra dig !

Forslag af 🔒 (12.1k points)
Hej Alexander

Vi bruger det i forbindelse med gennemgang af vores kunde, inden vi afslutter en sag for at se om der ligger nogle tilbud, ordre eller fakturaer, som ikke er blevet afsluttet eller sendt.

Eller bare for at få et overblik.

Vi bruger i hvert fald denne funktion rigtig meget og den er meget savnet i vores hverdag.

Hej igen, 

Tak for dit input her.

Den problemstilling som jeg sidder med er at det er svært at slå to fluer med et smæk. Der er nogen som ønsker at kunne have søge på tværs og visa versa. En evt. ændring har en større tilbøjelig til at skuffe enkelte brugere, da man i så fald skal begynde at vænne sig til en ny arbejdsgang.

Vi har drøftet tidligere om begge ting skal være mulige efter valg - det er dog blevet afvist.

Kan en workaround som Ctrl og F hjælpe jer?