Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Fordelingskladden

+1
Hej.

Jeg er fan af fordelingskladder og bruger dem meget. Jeg har dog en kunde som har en del leasingforpligtelser som jeg bruger en fordelingskladde til. Men det sker jo at leasingaftaler udløber og nye kommer til. Var det muligt at der, når man har lavet sin fordelingskladde kunne være nogle slet muligheder eller evt. at man kunne rykke om på rækkefølgen, så er det nemmere fra gang til gang.

Med venlig hilsen     Talbiksen v/Hanne L. Herrmann Tlf. 2698 1421 www.talbiksen.dk
i Forslag » Bogføring af (3.6k points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Hanne

Vi kan allesammen godt li' når tingene bliver nemmere, så jeg vil gerne give den et skud i Ønskebrønden og se hvor mange der ligesom dig rigtig godt kunne tænke sig denne funktion. Og du kender jo vilkårene, vi kan ikke udvikle alle de ting I ønsker jer - i hvert fald ikke lige nu. Så hvis du selv skal vælge 10 af de ting der er i Ønskebrønden - ville dette så være en af de 10? Altså er dette blandt de funktioner du ønsker dig allermest?

Et workaround er at slette indholdet på de linjer du ikke skal bruge og så gemme det som en kopi, så vil de tomme linjer ikke komme med i den nye fordelingsskabelon. Efterfølgende kan du så slette den gamle skabelon.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Hanne

Efter en gennemgang af forslagene i Ønskebrønden har vi valgt at prioritere nogle andre ideer.

Ønskebrønden er sprængfyldt med virkelig fine ideer så det er benhårdt at udvælge de ideer som vil skabe mest værdi for brugerne samlet set.

Selvom vi ikke prioriterer dit forslag denne gang, så er dit input meget værdsat og du må endelig skrive til os igen en anden gang du får en lys ide.
Forslag af 🔒 (55.9k points)