Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Eksport af betalinger

0
Det ville være super, hvis e-conomic sammenlignede bankoplysninger på de eksporterede betalinger.

Jeg har en gammel kreditnota liggende åben. Leverandøren skifter bank og/eller konto. Så bogfører jeg senere en faktura fra samme leverandør.

Forsøger jeg efterfølgende at betale fakturaen med modregning af kreditnotaen, tager systemet bankoplysninger fra kreditnotaen, fordi den er ældst.

Med risiko for, at jeg indbetaler på en forkert konto - og måske ikke ser pengene igen..

Mvh
i Forslag » Leverandører af (250 points)

1 Svar

Hej Støberen.

Jeg forstår irritationsmomentet, især hvis du lige har overført penge til en forkert konto. Hvor ofte oplever du at dine leverandører skifter kontonummer netop som du skal til at betale en faktura? en gang om ugen? en gang om måneden? en gang om året?

Jeg vil umiddelbart vurdere at dette er et problem der opstår i så relativt få situationer at det ville være ærgerligt at afsætte ressourcer til at udvikle et tjek på dette, når vi i stedet kan bruge ressourcerne til at løse udfordringer som vores 160.000 brugere måske støder på hver dag eller hver uge.

Ang. at sætte penge til, så burde du vel kunne få dine penge retur selvom de er overført til en forkert konto, hvis blot du kan fremlægge dokumenation for din betaling.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Det kan du jo mene, men jeg har haft 60K ude at hænge i 2 år, fordi banken ikke ville betale pengene tilbage. De kunne ikke få fat i ejeren af kontoen.

Jeg brugte tonsvis af tid - jeg klagede til den finansielle ombudsmand i UK - skrev mails i bunker.

Så selv om pengene som oftest kommer retur af sig selv, er det rigtig vigtig - her - at benytte den korrekte konto

Jeg kan godt se det er en virkelig ærgerlig situation. Heldigvis er det noget som forholdsvis sjældent sker, når vi kigger på hvor mange tusind betalinger der hver dag bliver foretaget.

Det giver i hvert fald en vis omhyggelighed i omgang med kontonumre :-D

Enig, der er nogle ærgerligt lærepenge sad