Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




mulighed for import af mobil numre ved indlæsning af kunder

0
Det kunne være rart om man havde mulighed for at importerer mobilnumre i forbindelse med import af kunder

Viden er - at vide hvor viden er
i Forslag » Salg af (200 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej NemKontoret

Så dine kunder benytter både et fastnetnummer og et mobilnummer? Eller hører mobilnummeret til en kontaktperson, for så kan det importeres sammen med kontaktpersonerne, kunne det være en mulighed?

Ellers kunne du måske sætte mobilnummeret i feltet til Hjemmesiden, hvis du ikke benytter det felt, så er det stadig ved hånden når du slår kunden op :)

Grunden til at jeg ikke blot siger "jeps god ide, det laver vi" er to ting. Det er ikke så ofte vi hører dette ønske og for det andet så modtager vi virkelig mange gode ønsker til hvad e-conomic skal kunne og vi gør et stort arbejde ud af at udvælge de ideer som vil komme flest mulige brugere til gavn.

Jeg vil dog gemme dit forslag i min stak af input til forbedringer af importfunktionen, så jeg kan finde det frem når vi på et tidspunkt sætter fokus på dette.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Ja de bruger begge dele  , og har til min skræk opdaget at mobilnummer kommer heller ikke med ud,  selvom de så møjsommeligt  har siddet og skrevet det ind på den enkelte.....

De  har ikke brug for kontaktpersoner, den funktion kender jeg

Viden er - at vide hvor viden er
Forslag af (200 points)