Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tildel flere bilag ad gangen til afdeling

0
Når jeg f.eks. importerer løn fra Danløn placeres alt på de korrekte konti. Efterfølgende skal posteringerne placeres på afdelinger. I dag foregår det ved at skulle åbne hver postering og indsætte afdelingsnummer.

Hvis man nu kan markere de linjer i kassekladden der skal på den samme afdeling kan det gøre arbejdet væsentligt nemmere og hurtigere.
i Forslag » Dimension (afdelinger) af (190 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

hej Egelund.

Så det du ønsker dig er en "Opdater afdeling" funktion i kassekladden, lige som den vi har i Faktura?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Har lige været inde i fakturadelen for at se på funktionen der. Og ja sammenligningen er korrekt ;-) En lignende mulighed i kassekladden ville gøre mange ting nemmere.
Jeg lægger forslaget i Ønskebrønden og så ser vi hvilket input der kommer fra andre brugere.

Der er virkelig mange gode forslag, så vi kan desværre ikke lave dem alle, men vi udvælger løbende de ideer som er til størst gavn for vores brugere.
Hej igen :-)

Umiddelbart undlader vi at gå videre med dette forslag. Dog vil jeg gerne forhøre en tand mere omkring dette forslag. Måske findes der nemlig løsninger som du kan bruge.

Hvad er scenariet her; er det samme afdeling, eller forskellige afdelinger i dit eksempel med Danløn?

Ser frem til at høre fra dig igen.

Forslag af 🔒 (12.1k points)
I scenariet med f.eks. Danløn så er en lang række af linjerne på samme afdeling. MEN der enkelte iblandt der vil skulle på andre afdelinger.

Men scenariet kan også være at man har konteret en bunke bilag og finder ud af at man har smidt dem på en forkert afdeling. Så er det ret tungt at skulle ind og ændre afdeling på hvert eneste bilag.
Hej igen,

Tak for svar.

Når vi modtager data fra en integration, så kan en integration påføre de korrekte afdelinger på.

Jeg kan nu forstå arbejdsgangen er tung når man skal redigere posteringerne enkeltvis, og det er tidskrævende. Vi får rigtig mange gode forslag ind, og vi forsøger at omfavne de som flest mulige efterspørger. Det er ikke umuligt at dit forslag bliver aktuelt igen på et senere tidspunkt.

Rigtig god dag.