Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Sortering på kunder og varer

+2
Hej e-conomic

Jeg prøver endnu en gang at stille det forslag jeg vist har stillet før: Det er ubegribeligt irriterende, hver gang man skal oprette en ny faktura samt vælge en vare, at både kunder og varenumre er sorteret i stigende orden. Hvem har brug for at se de ældste kunder først? Eller de ældste varenumre? Det er muligt der er nogen, der har, men så burde e-conomic som minimum huske mit seneste valg. Hver eneste gang jeg skal udpege en kunde, skal jeg manuelt klikke på kolonneoverskriften for at få dem sorteret med de nyeste først. Det samme sker så to sekunder senere, når jeg skal udpege et varenummer. Det ER ikke svært at lave og vil være en massiv forbedring af et ellers udmærket produkt.

Venlig hilsen

Claus Jessing
i Forslag » Kunder af (200 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Claus

Tak for dit input. Jeg forstår din udfordring, det er dog ikke feedback jeg mindes at have hørt fra andre. Mit bud er at de fleste søger på deres kundes navn i søgefeltet i stedet for på listen. Og ang. varenummeret så er mit bud også at i stedet for at søge på listen så skriver de varenavnet direkte i feltet varenummer og så indsnævres mulighederne automatisk der.

Jeg vil gerne gå så langt at jeg smider dit forslag i Ønskebrønden og så kan vi se om der kommer opbakning fra andre der har samme ønske som dig og derfra kan vi tage en vurdering af om det er noget vi bør prioritere.

Du har muligvis ret i at det ikke er svært at lave, på den anden side så vælter det ind med virkelig gode forslag - som du kan se har vi udvalgt det vi pt synes er det bedste og lagt dem i Ønskebrønden og alle der er der over 60, så det er en benhård udvælgelse at finde de forslag der skaber størst værdi for flest mulige af vores brugere.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Claus,

Vi har valgt ikke at gå videre med dette forslag. Det har vi undladt fordi efterspørgslen på andre forslag har været mere repræsentativt. Det kan dog være at vi en dag vender tilbage til denne, når vi kigger på øvrige lignende tilføjelser andre steder i programmet.

Tabita har præsenteret de alternative former som findes, som du sikkert allerede har implimenteret i din arbejdsgang. Forhåbentligt giver det anledning til lidt færre frustrationer ved brug af e-conomic.

Rigtig god dag.

Forslag af 🔒 (12.1k points)