Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




hvorfor dobbeltarbejde

+2

Når jeg skal fordele det her, så toner i det ned jeg skal fordele.

Så kan jeg åbne på den anden skærm, men det er da dobbeltarbejde, når der nu er så fin plads til fordelingsvinduet til venstre, men desværre er det ikke flytbar. Så flytbarheden og nedtoningen gør at bilaget skal over på en anden skærm.

MEn det er nok bare mig.

i Forslag » Bogføring af (1.4k points)

1 Svar

hej Ted

Jeg kan godt se din pointe, det er dog ikke noget vi hører feedback fra fra andre, så lige nu er det ikke noget vi prioritere at ændre da vi får SÅ mange andre gode ideer ind til hvad fx. Smart Inbox og andre moduler skal kunne i fremtiden.

Så jeg håber du fortsat kan leve med at lave pop up på de dokumenter du skal fordele.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej.

Dette er faktisk noget som jeg har talt med jeres udviklere om på et tidspunkt. Her talte vi også om at billedet som man bogfører efter efter er meget lille og man så skal bruge meget mus for at forstørre, men når man åbner i fordelingen så er det et stort billede...hmm. Der er jo masser af plads i selve indtastnings feltet.
Det er jeg helt enig i - det er meget irriterende, at man skal åbne i nyt vindue. I skriver, at i ikke har hørt om det før, men der er meget, der ikke bliver skrevet her i Forum + at der er flere, der først nu begynder at bruge Smart Inbox til bogføring istedet for kassekladde - det gælder også mig.

hej Dorte

Nu svarer jeg ikke kun på baggrund af de indlæg der kommer på forum, jeg har trods alt 7,5 år erfaring fra supporten bag mig og har talt med 10.000-vis af kunder i den tid - og selvom du først er begyndt at bruge Smart Inbox nu så har vi tusindvis af brugere, der har brugt inbox i årevis og som jeg løbende har været i kontakt med smiley

Jeg siger ikke at der ikke er andre der føler som dig og Ted, det er bare ikke noget vi rigtig hører til, så enten kontakter brugerne ikke supporten/forum ellers er det ikke en større udfordring for hovedparten af brugerne af inboxen.

Lige nu vælger vi at fokusere på at løse nogle af de andre behov der er i inbox og hvis dette forslag så dukker op igen og igen, så må vi også se om det er noget der skal ændres. Vi kan ikke løse alt på én gang og vælger derfor at fokusere på de ideer der kommer flest tilgode.

Da jeg brugte Smart Inbox sidste år, havde jeg også problemet, men gad ikke gå videre med det, da det jo ikke er noget, der er et kæmpe problem. Nu så jeg bare, at der var en, der nævnte det, og så kommenterede jeg det. Jeg fortsatte så ikke med Smart Inbox, da jeg ikke synes, det fungerede ordentligt. Men nu er det blevet bedre, og derfor giver jeg det en chance og prøver at få alle mine kunder med. Indscanning har jeg brugt, siden det kom.
Det lyder rigtig godt Dorte :)