Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Godkendelse af e-fakturaer i SmartInbox

0
Hej e-conomic

Jeg har testet "Godkendelse af bilag " i SmartInbox et stykke tid.
Det er i grunden meget Smart, men så alligevel ikke.

I en virksomhed er der nogle, der er ansvarlige for ydelser, andre er ansvarlige for indkøb af varer og nogle måske for et geografisk område.
Så duer det ikke, at alle bilag skal sendes til den samme godkender.

Jeg foreslår derfor følgende:

Den specifikke godkenders mailadresse angives på leverandørgruppen/leverandøren efter fuldstændig samme princip som fakturalayout på Kundegruppe/kunder.

Så bliver det den rigtige godkender, der godkender hver gang!!

mvh
Finn
e-consultic.dk
i Forslag » Leverandører af (10.5k points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

hej Finn

Dejligt at du har afprøvet funktionen.

Dit input stemmer meget godt overens med de overvejelser vi selv har gjort os ang. forbedringer af godkendelse, så tak for at bekræfte os I at vi har snuset os ind på rette spor.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Jeg er HELT enig i udfordringen, men ikke i løsningen. Vi kan have forskellige godkendere på faktura fra samme leverandør. Det kunne eks. være beton - godkenderen er projektlederen på det projekt hvor beton er brugt.

Det kunne være smart at e-conomic selv kunne aflæse hvilket projekt der var anført - og heraf ved systemet jo hvem der er ansvarlig på det pågældende projekt - og det er dem der får faktura til godkendelse.

mvh Gitte
hej Gitte

Tak for dit input. Vi kigger på flere forskellige løsninger som også vil blive testet på vores brugerpanel før vi lægger os fast på noget bestemt :)