Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Projektkort og faktura

0

Hej med jer

fik følgende svar fra jer på et spørgsmål:

Hej Henrik

Tak for din besked.

Her vil man være nødt til selv at rette beløbene, da inboxen altid aflæser det fulde beløb på fakturaen. Det er godt et godt ønske til forbedring af programmet, så du er meget velkommen til at angive det som et ønske til forbedring af programmet på vores brugerforum, så kan vores udviklere tage et kig på om det er noget der kan implementeres. Du kan finde forummet her.

Du er velkommen til at give os et kald på tlf. 88 20 48 40 eller fange os på chatsupporten såfremt du har flere spørgsmål, så sidder vi klar til at hjælpe.

Rigtig god dag til dig :-)

I Bør overveje og få det her integreret hurtigst muligt. Digitaliseringen intensiveres de kommende par år, og kan for mit eget vedkommende sige, at E-conomic til enhver tid fremadrettet vil blive sorteret FRA hvis det er en virksomhed der skal bruge sagsstyring, det dur simpelhen ikke at man manuelt skal sidde og splitte en leverandørfaktura med 20 varer op i 20 linjer selv hvis man på den faktura man sender til sin egen kunde specificerer varerne meget.

Hvis behov/lyst til uddybning så må i gerne ringe 61 27 88 45 Henrik Trudslev

i Forslag » Salg af (180 points)

1 Svar

hej Henrik

Jeg kan se du henviser til at jeg kan ringe til dig, det har jeg dog ikke mulighed for lige nu, så jeg prøver lige på skrift :)

De varelinjer du skal have specificeret ud er til det hver sin finanskonto eller fordi varerne på fakturaen skal registreres ind på din lagerbeholdning, eller skal de på hvert sit projektkort? Jeg spørger blot for at få en bedre forståelse af dit ønske.
Forslag af 🔒 (55.9k points)