Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Projektkort og faktura

0

Hej E-conomic Når de bogførte bilag går ind på sagerne, så vil min kunde gerne have det specificeret/bogført ind pr. linje da han specificerer hans fakturaer rigtig meget. Kan man sætte indboxen til at aflæse fakturaen pr. linje eller er det kun summen af fakturaen den kan gøre det med. Lige nu sidder han faktisk og retter alle fakturaer manuelt hvis der er mere end en omkostning på en faktura bogført ind på sagen ?

Det virker lidt forkert da der stadig er mange der specificere deres fakturaer. Hvad gør eksempelvis VVS'ere der bruger e-conomic. Jeg har 2 vvs'er i forvejen som kunder og kan med sikkerhed sige, at hvis ikke linjerne kan komme ind på projektkort og videre til fakturaen man opretter, så vil de aldrig kunne bruge e-conomic.

i Forslag » Projektstyring af (180 points)

1 Svar

hej Njrhtr

Tak for dit input.

Smartscan funktionen i Inbox aflæser kun totalen og ikke på linjeniveau.

Det vil givetvis komme i fremtiden men om vi taler 2022 eller 2025 kan jeg ikke sige noget om, da det ville være ret gætværk fra min side.

Hvad der kommer først: aflæsning på linjeniveau eller fordeling til projekter, ja det vil tiden også vise.

Som tingene er nu kan man ikke bogføre flerbenede posteringer der skal på projekter via Inbox, det vil kræve at man overføre hele fakturaer til kassekladden og der laver fordeling til projekterne. Eller opretter direkte i kassekladden med funktionen Opret fra Inbox og så gør helt som i "gamle dage".
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

Et kækt svar - 2022 eller 2025
Tag nu og speed processerne op inden fremtiden bliver fortid.

mvh
Finn
e-consultic.dk