Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bedre oversigt over åbne poster i debitor/kreditor

0
Hej

Jeg mangler rapporten i både debitor- og kreditormodulet. Man kan ikke, når man har mange fakturaer stående på en kunde/leverandør, lige finde ud af om en faktura er betalt eller ej - uden at man skal kigge hele "kortet" igennem.

Derfor ville det være rart med en rapport, der angav de åbne poster på debitor/kreditor. Afstemningsmæssigt ville det også være en stor hjælp.I dag tager jeg en excel-kopi og stemmer af til et kreditor-kontoudtog - men først skal jeg lige udligne på eget kort de fakturaer, der er udlignede (betalte).

Mange systemer har disse rapporter, men jeg savner dem virkelig hos jer.
i Forslag » Rapportering af (180 points)

1 Svar

Hej Accor

Du kan godt trække en rapport med åbne poster på kunder og leverandører.

Dette gøres i Rapporter - Kunder - Kundekontokort - flueben i Vis kun åbne. Og tilsvarende på Rapporter - Leverandører - Leverandørkontokort - flueben i Vis kun åbne.

Dette kræver at du har udlignet dine fakturaer med betalingerne, enten ved at udfylde fakturanr. på betalingen og bogført denne eller ved at lave en manuel udligning efter bogføring.

Hvis du gerne vil have en oversigt over åbne posteringer uden at bogføre kan du trække en Debitor/Kreditorsaldoliste med kladdeposteringer. Her vises det samlede beløb der er skyldigt eller tilgode.
Forslag af 🔒 (55.9k points)