Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Export af bilag fra en eller flere konti, med mulighed for at medtage kassekladeposteringer

0
1. Export af bilag fra en eller flere konti, med mulighed for at medtage kassekladeposteringer. Det er pt. kun muligt at eksportere bogførte bilag.
Jeg har brug for denne mulighed for at kunne aflevere mit Økologoregnskab til Fødevarestyrelsen.

2. Endvidere vil det være ønskeligt at kunne eksportere til en lokation \\host\dir, og gerne med navngivning eks. bilagxx.pdf
 

For mit konkrete behov er pkt 1. tilstrækkeligt.

Mvh

Steffen
i Forslag » Bilagshåndtering af (160 points)

2 Svar

hej Steffen

Du kan godt eksportere fra en bestemt konto eller flere fortløbende konti.

Hvad er årsagen til at dine kladdeposteringer ikke kan bogføres for det ville løse dit problem ganske hurtigt :)

Du kan også eksportere bilag der ligger i en kategori i inbox, så det var et alternativ.

Når du downloader bilagene fra menuen Alle indstillinger - Eksporter Bilag - kan du vælge om du vil have et bilag pr. fil eller op til 100 pr. fil og den fil kan du åbne og dernæst navngive og gemme på det drev du ønsker.

Jeg håber at disse fif vil være en hjælp for dig.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita,

Tak for dine svar, jeg har prøvet med de forslået fif - alt for tidskrævende process og ikke meget "eksport", sorry.

Mvh
Steffen
Forslag af (160 points)
Hej igen Steffen

Vi kigger i øjeblikket på muligheden for at gøre den nemmere at downloade bilag til dokumentation.

Det vil dog stadig kræve at du bogfører din kladde. Hvad afholder dig fra at gøre dette?