Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ændring af diverse oplysninger i kassekladde, uden at gå i redigering

0
Hej :)

Det vil være skønt hvis man kan få lov til at ændre oplysninger, kunde, afdeling, beløb, konto mv ude i selve kassekladden, uden at skal trykke på rediger ikonet.

Kan det måske komme på tale?
i Forslag » Bogføring af (200 points)

1 Svar

Hej Nyvang

Tak for dit input. Det er dog en stor og gennemgribende ændring du foreslår og ikke noget man sådan lige ændre, så i første om gang må jeg afvise din ide.

Dog vil jeg sige at vi selvfølgelig gør os tanker om hvordan e-conomic skal se ud på længere sigt og der vil jeg da ikke udelukke, at det kan komme på tale i fremtiden, men på den korte bane bliver det ikke en realitet.

Hvordan er dit workflow siden du har brug for løbende at ændre i posteringer der er oprettet? Hvordan opretter du dine posteringer?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Jeg benytter både InBox og smartBank til bogføring. Det var bare en tanke, når der ind i mellem skal rettes i noget. Vi må se om det kommer med på sigt :)
Dit input er også meget værdsat og ideen er god, så jeg sørge for at den bliver drøftet når vi skal lave ændringer i kassekladden :)

Hvor ofte har du brug for at rette noget i kassekladden efter du har oprettet posteringer fra Inbox eller bankafstemningen? Og hvad er det typisk du har brug for at rette?