Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




EAN-fakturaer vedhæftes i lagermodulet

0
Hej

Jeg havde forventet, at det ville lette min arbejdsgang, når jeg fik mine leverandører til at sende fakturaer via EAN, men ak...

EAN-fakturaer ikke kan vedhæftes til vareleverandørfakturaer, så nu skal jeg ind og gemme fakturaen i inboxen til en PDF, før jeg kan vedhæfte den til vareleverandørfakturaen.

Mit forslag er, at det bliver ændret.

Det vil også være skønt, hvis systemet "lærer" at genkende allerede oprettede varer i vareleverandørfakturaer, så de automatisk hentes ind som varelinjer .
Ser frem til at høre jeres reaktion.

Mvh
Charlotte
i Forslag » Lagerstyring af (190 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Charlotte

Du har ret i at der mangler lidt sammenhæng mellem Lagermodulet og Smart Inbox.

Jeg kan godt se det er noget bøvl at  e-faktura ikke kan vedhæftes til en leverandørfaktura i Lagermodulet, jeg skal gerne se om jeg kan få din ide igennem, dog må du ikke forvente at det kommer til at ske i den nærmeste fremtid. Det du må gøre nu er at bogføre fakturaen i lager og vedhæfte til posteringerne fra inbox efterfølgende.

At Smart Inbox kan aflæse på linjeniveau  vil uden tvivl være en stor gevinst for jer der bruger lager, I udgør dog blot en meget lille del af vores samlede brugergruppe, så det er ikke noget vi arbejder på pt.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
ØHHHHHH, så kunne der måske komme flere!!!!!!!

I kalder det jo "fremtiden" på alle medier.

mvh
Finn
e-consultic.dk
hej Finn

Tak for din kække kommentar og ja vi er ikke i tvivl om at e-faktura er fremtiden.

Der er dog kun ca. 2,5 % af vores brugere der benytter sig af Lagermodulet, så når vi taler om fokus på e-faktura så vil Lagermodulet ikke være det sted vi først retter blikket.

Dermed ikke være sagt at vi ikke også gerne vil lave gode løsninger til Lagermodulet, men i første omgang vil det være muligheden for at vedhæfte fra inbox :)
Hej Charlotte

Hvis du kan nøjes med fakturaer højst 14 dage tilbage i tiden, kan du oprette en gratis konto hos Sproom.

Herfra kan du hente "pdf-fakturaen", nemt og ukompliceret.

mvh
Finn, den kække
e-consultic.dk