Hej. Jeg er ved at afprøve Smart Inbox med EAN-fakturaer for en kunde, så jeg kan finde ud af, om det er noget, jeg skal foreslå til alle mine kunder. Kunden har brug for at få sendt fakturaen på mail, (det har de fleste af mine kunder), da hun/de ikke selv logger ind i e-conomic, (og jeg kunne jo også ha' nået at bogføre fakturaen, inden hun/de så den), og hun gemmer sine bilag i mailmapper eller Dropbox. Derfor har jeg sat det op under "Indstillinger" og "Kommunikation" i Smart Inbox, så hun får tilsendt bilagene på mail. MEN det fungerer ikke ordentligt. Nr. 1: Når hun får mailen, står der bare "Nyt dokument i indbakken" i mailen's emnefelt. Så hvis hun f.eks. får 10 fakturaer om dagen, er hun nødt til at åbne alle mails, for at se hvad det er, hvor hun normalt ikke har brug for at åbne alle, og det er træls for kunden. Derfor håber jeg, at i kan ændre det, så der i mailen's emnefelt vil stå det, der står i "Afsender" i Smart Inbox, istedet for "Nyt dokument i indbakken". Nr. 2: Når hun så skal se bilaget, vises der et bilag, der IKKE kan udskrives eller gemmes. Og det dur ikke, da flere af mine kunder har brug for at kunne gøre enten en af delene eller dem begge. Så det håber jeg også, i vil ændre. Hvis de to ting bliver rettet, så tror jeg, at jeg kan få de fleste af mine kunder med på Smart Inbox m/EAN-fakturaer.