Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Projektnumre ved indlæsning af csv filer i kassekladder

0
Vil det være muligt at åbne op for muligheden for at kunne tilføje projektnumre ved import af posteringer i kassekladder? Det er meget manuelt at skulle tilføje projektnumre på hver postering, når de ikke kan indlæses. Det samme gør sig gældende ved fordeling af bilag på flere konti - der forsvinder projektnummer-muligheden også (man kan kun sætte afdeling på). Kan det løses?

/Silja
i Forslag » Rapportering af (130 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Silja

Tak for dit input.

Dit forslag om at kunne importere projektposteringer til kassekladden  er et ønske vi jævnligt hører. Jeg genåbner et gammelt forslag og du kan stemme på det her.

Hvad er grunden til at du opretter posterne via import? Hvor kommer posteringerne fra? Bare så jeg får et større indblik i din udfordring.

Måden man kan løse fordeling på med projektnummer er at bruge "Gem & fortsæt" funktionen i kassekladden i stedet for fordelingsskabelonen.

Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

Tak for svar. Jeg har stemt på det gamle forslag.

Når jeg skal rette posteringer (eksempelvis ifm. revision eller diverse løbende afstemninger), så er det er langt det nemmeste at kunne gøre det via import, hvis det er mere end et par stykker. Herudover er det et problem, når jeg skal indlæse Paypal eller Stripe posteringer (omsætningsposteringer fra webshop). Der indlæser jeg pt. via en csv fil.

Bh

Silja
Meget fint at du har stemt på det gamle forslag, så har vi bedre styr på hvad der er populært :)

Jeg tror det er første gang at jeg hører et behov for at importere betalinger med projektnumre på. Hvad er grunden til at I registrere indbetalinger på et projektnummer?