Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bulk sending skal fungere som alm. sending

0
Ved bulk afsending af flere fakturaer dannes der ikke body på mailen som ved afsendelse af individuel faktura. Jeg kan leve med HUSK featuren, men det ville være rart det bare fungerer på samme måde.

Et voldsomt irritationsmoment er dog, at der automatisk sættes checkmark i at Fakturadato skal opdateres til d.d. Det skaber mange fejl for mig, fordi jeg glemmer at fjerne checkmark. Jeg sender ofte tilbagedateret fakturaer til sidste dag af forrige måned, hvorfor det skaber en del besvær. Kan der ikke - som minimum - komme et "HUSK" checkmark, så den husker hvad jeg gjorde sidste gang?
i Forslag » Salg af (130 points)

1 Svar

hej Jonas

Tak for dit input.

Forslaget med at bruge emailskabeloner når man sender fra oversigten med igangværende fakturaer er allerede i Ønskebrønden - kig forbi og giv din stemme.

Ang. fluebenet i "Skift fakturadato til", så har vi hørt det før - dog var der ikke den store opbakning fra andre brugere til ønsket, men jeg vender det gerne med teamet der står for salgsdelen i e-conomic, men jeg kan ikke love det er noget vi kommer til at ændre.

Du kunne måske gøre dig det til en vane at skrive datoen i feltet, hvis du fx. bogfører den 1. og de skal dateres den 31. Jeg forstår udemærket at det er træls når man kommer til at bogføre fakturaen på en forkert dato.

Er det mest til gene for dig eller for dine kunder? Blot for at komme med evt. løsningsforslag?

Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

Tak for svar. Jeg har stemt på det andet forslag.

Ift. bogføring er det et stort irritationsmoment for begge parter. For mig specielt handler det om, at jeg har løbende måned + XX dage betalingsbetingelser, hvilket giver kunden en hel ekstra måned at betale i - så i sidste ende koster det mig penge, når den fejl optræder. Derudover når jeg kører statistik, ser mine måneder helt forskruede ud, da al min fakturering er den sidste dag i måneden. Dvs. pludselig har jeg en måned uden omsætning og måneden efter med dobbelt omsætning. Så er jeg nødt til at manuelt behandle min data, for at kunne tracke udvikling.

Hilsen Jonas
Hej Jonas

Ja jeg kan godt se det er en udfordring når din betalingsbetingelse giver dine kunder meget længere betalingsfrist.

Vi har fornyligt hørt ønsket fra en anden bruger og vi lagde i den forbindelse forslaget i Ønskebrønden, men der kommer ikke rigtig feedback fra andre brugere med samme ønske, så pt. er det ikke noget vi kommer til at ændre, da de nuværende indstillinger fungerer godt for de fleste af vores brugere.

Din ide er dog noteret så vi kan tage den i betragtning når vi kigger på evt. ændringer til salgsmodulet.