Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Fremsendelse af kontoudtog/rykker mv. + mailskabeloner

0
Jeg snes det er et kæmpe problem at der ikke kan skelnes imellem kontoudtog & rykker i mailskabelonerne, med det mener jeg at når jeg sender kontoudtog til mine kunder står der RYKKER, det er ikke muligt at vælge en mailskabelon.

Hvad er ideen med at lave alle de mailskabeloner når de ikke kan benyttes når der sende kontoudtog/rykker ud i fanebladet "Rykkere". Det giver jo på ingen måder mening at have muligheden for at sende div. oversigter ud til kunderne uden at kunne benytte de rigtige mailskabeloner, som der allerde er brugt tid på at lave og opsætte, så rette informationer fremgår.

Jeg synes dette skal ordnes snarest, da mine kunder bliver tosset hver ug jeg sender kontoudtog ud, og jeg ved fra Jeres support at jeg ikke er den eneste der synes dette skal ordnes, det kan da ikke være så svært at kunne vælge i dropdown menuen hvilke mailskabelon man skal benytte.
lukket med noten: har fået hjælp udefra, som e-conomic ikke kunne hjælpe med :)
i Forslag » Kunder af (200 points)
lukket af

1 Svar

Jeg har også forskellige mailskabeloner, når jeg sender rykkere, og jeg kan godt vælge imellem de forskellige, jeg har oprettet.
Forslag af (4.0k points)
Aj, hvordan det?

Jeg har haft support på sagen flere gang, uden at det har kunne lykkes, de soiger det ikke er muligt! Jeg har kun rykker som valgmulighed.

Er det muligt du kan hjælpe mig med at få det sat ordentligt op?
Selvfølgelig. Hvis du sender mig en mail på info@holst-thrane.dk, så skal jeg nok skrive tilbage til dig, hvordan jeg har oprettet det.


Hej Carina og Dorte 

Dejligt at se at vores forum fungere efter hensigten, så erfarne brugere kan hjælpe hinanden :) Rigtig fin assistance Dorte.

I forhold til rykkermodulet giver det jo lige præcis ekstra god mening at man kan vælge mellem forskellige tekster alt efter om det er et kontoudtog eller en rykker 1, 2 eller 3 som ofte vil være inkassovarslet :) Se guiden til opsætning her