Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Selvvalgt tast - hop til næste felt

+1
Kunne det ikke lade sig gøre at man fik mulighed for at "vælge en tast" man kunne bruge til "hop til næste felt" i kassekladde, debitorer, kreditorer, rapportdannelse i stedet for kun at kunne bruge tabulator eller mus.

Når man bruger det numeriske tastatur ved tastning i kassekladden, er det en afbrydelse af rytmen i tastearbejdet at skulle bruge tabulator eller mus ved hop til næste felt, her skulle man kunne bruge enter-tasten. Undrer mig lidt, tror e-conomic er det eneste regnskabsprogram der ikke har enter-tasten som spring mellem felter, om det er i kassekladden, debitorer, kreditorer eller ved dannelse af rapporter.

Det ville være en kæmpe lettelse i mit daglige arbejde, tænker at mange bogholdere kunne være enig med mig.
i Forslag » Bogføring af (130 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Convas

Tak for dit input. Det er første gang jeg hører dette ønske og jeg har selv altid arbejdet med højre hånd på numerisk tastatur og venstre på tabulatoren :)

Jeg lægger dit forslag i Ønskebrønden for at se hvad stemningen er blandt andre brugere og så vender jeg tilbage om en måneds tid.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej igen

Efter en gennemgang af ideerne i Ønskebrønden og i denne omgang kommer dette forslag ikke med videre. Det betyder absolut ikke at dit forslag ikke er godt, blot at vi får virkelig mange forslag og der er hård konkurrence om udviklingsressourcerne og vi derfor vælger at have fokus på funktioner, som flere brugere har givet udtryk for at de ønsker sig.

Tak igen for dit input og du er altid velkommen til at dele dine ideer og forslag med os her på forum, det er meget værdsat.
Forslag af 🔒 (55.9k points)