Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Besked hvis indbetaling ikke stemmer.

0
Hej. Når man bogfører indbetalinger fra kunder, så ville det være rart, hvis man fik besked, hvis en indbetaling ikke stemte, med det fakturanr. man har skrevet. Flere af mine kunder's kunder skriver f.eks., at de betaler faktura 10050, og hvis jeg så bare vælger 10050, (eller "Autoudfyld" gør det), så er det ikke sikkert, at det stemmer, for selvom de kun skriver 10050 i bankposteringen, så kan der godt stå længere nede i beskeder/bemærkninger fra banken, at det betaler faktura 10050+10051+10052. Derfor skal man altid bruge ekstra tid på at gå ind på kunden's fakturaoversigt, og så om betaling og faktura stemmer. Og det er jo spild af tid, når det er meningen, at tingene skal køre automatisk - ihvertfal med Smart Bank og Autoudfyld.
i Forslag » Bogføring af (4.0k points)

1 Svar

hej Dorte

Er det korrekt at du ønsker en verificering af at beløbet i banken matcher beløbet fra den angivne faktura?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Ja, hvis kunden skriver, at de betaler faktura 10500 og beløbet fra banken er 700 kr., så skal der komme en bemærkning, hvis vi selv eller Autoudfyld vælger at udligne faktura 10500, og beløbet på den faktura er 800 kr., og det dermed ikke stemmer.
Tak fordi du ville bekræfte min antagelse. Jeg har delt dit feedback med teamet der kigger på hvilke ændringer vi i fremtiden vil foretage i transfer vinduet :)
Mange tak.