Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Automatisk indsendelse af e-conomic faktura til smart inbox

+1
Jeg vil gerne stille forslag om at jeres faktura, foruden at blive sendt til den angivne fakturerings-mail, også indsendes til en aftales inbox (smart eller ej), såfremt tillægsmodulet er aktiveret på aftalen.
i Forslag » Bilagshåndtering af (330 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag

Du kan selv angive, hvilken email du ønsker at modtage din faktura på. Her kan du angive din bilagsmail inde fra inbox'en. Så modtager I den selvfølgelig ikke på jeres nuværende faktueringsmail, men spørgsmålet er om det nødvendigt, hvis I modtager den i Inbox. Det vil jeg lade være op dig at vurdere.
Alternativ kan i sætte jeres mailsystem til op til at sende mailen videre til jeres Inbox. Jeg er ikke ekspert i mailsystemer og af gode grunde ved jeg ikke, hvilket I anvender, men fx med gmail ved jeg det er muligt at sætte op relativt nemt.

Kan nogle af de løsninger hjælpe dig? smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Det synes jeg måske lidt er i retning af kategorien “cowboyløsninger”, og jeg kan svært forestille mig at jeg er den eneste der undrer sig lidt over den manglende mulighed for både/og. Særligt fordi jeg jo godt (i e-conomic) kan sætte mine egne kunder op til både at modtage fakturaen som f.eks. EAN og i kopi til en given mail/kontaktperson.
Hej igen
Ja, det er måske lidt over i den kategori.
Vi har løbende snakke omkring at lave et setup, hvor I kan modtage dem direkte på den måde du beskriver her.

Jeg vil vende det med vores bogholderi igen og høre, hvordan vi står på det i dag. Jeg vender retur, hvis vi kommer en løsning nærmere.

Rigtig god dag