Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Forfaldsdato på kundekontokort

0
Jeg undrer mig meget, at der ikke vises forfaldsdato på et kundekontokort.

Hvis forfaldsdato skal vises, skal man åbne 'vis kontoudtog'-ikonet.

Man bør kunne se forfaldsdato før denne handling.

Det er et stort ønske fra min side, at dette implementeres i programmet.

Mvh Lone Pedersen
i Forslag » Salg af (160 points)

2 Svar

Hej Lone.

Hvad er grunden til at du har brug for at se forfaldsdatoen før du sender kundekontokortet til kunden?

Til intern opfølgning anbefaler vi at du bruger Debitorforfaldslisten og hvis du har sætter flueben i Vis Specificeret, så vil du kunne se alle fakturaer samt forfaldsdatoerne.
Forslag af 🔒 (55.9k points)

Hej Tabita,

Grunden til jeg synes, det er praktisk at kunne se forfaldsdato på kundekontokortet er, når man taler med en kunde i tlf.  eller blot skal tjekke op, hvilke faktura der er forfaldne for en given kunde, så har jeg typisk kundekontokortet åbent. Derfor ville det være en god ide også at kunne se forfaldsdato uden, at skulle åben et kontoudtog via ikonet øverst til højre.

Det kan da ikke passe, andre ikke har det ønske

 

<!--[if gte mso 9]> Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 <![endif]--><!--[if gte mso 9]> <![endif]--><!--[if gte mso 10]> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Tabel - Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman",serif;} <![endif]-->

Forslag af (160 points)
Jeg bruger "Posteringer på konto" og "Åbne posteringer" på selve kunden, når jeg skal se alle fakturaer, eller bare dem der er forfaldne. Det er dog kun på "Åbne posteringer", at man kan se forfaldsdatoer.
Kan du skrive hvor jeg finder 'posteringer på konto' - hvilke fane/og er det under kunder?

Jeg kan ikke lige finde det sted nu nævner.

Det er under "Salg", "Kunder", og så ude til højre for kunden, ligger der to ikoner, der hedder "Posteringer på konto" og "Åbne posteringer".

Hej igen

Tak Dorte fordi du kunne assistere med en rigtig god og oplagt løsning.

Jeg får desværre ikke notifikationer om jeres kommentarer når I trykker "Kommenter" på jeres eget indlæg i stedet for "Svar" på mit indlæg og derfor overser jeg det ofte.

Jeg håber at Dortes forslag kan bruges Lone :)