Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Importer Ordre

0

Så vidt jeg har forstået kan Smart Inbox både synge og danse samtidig med at den læser et bilag skrevet på en krøllet serviet. Det er kassemesteren utrolig glad for - og jeg drømmer om at alle os herovre i den afdeling der faktisk generere noget at tælle på, kunne få lidt Smart AI kærlighed. 

Ønske: Smart inbox features på ordre oprettelse

i Forslag » Salg af (330 points)

1 Svar

Hej igen Jan.

Fantastisk at høre sådan en glødende anmeldelse af Smart Inbox, et modul jeg selv er meget begejstret for, har dog aldrig set det hverken synge eller danse men elsker beskrivelsen! wink

Hvad er grunden til at du laver dit ordregrundlag uden for e-conomic og har brug for en importfunktion? Hvor laver du det? For der er mange muligheder for import igennem vores API fx via en webshop eller lignende.

Du skal absolut roses for dit engagement, det er et meget flot mockup du har lavet til os. HVIS vi går i retningen af en import til ordrer så vil det sandsynligvis være som csv, da dette også er et ønske i fakturafanen, her henviser vi dog på nuværende tidspunkt de de løsninger som Ekontoret og XLeasy.dk tilbyder, måske de også har en løsning til ordre.

Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

Vi har mange kunder der sender deres ordre som pdf (genereret af deres indkøbssystem) Nogle af disse kommer over på EDI - men ikke alle.

Enhver form for åbning af fil input på ordresiden vil være velkomment - så må vi tilpasse. Men jeg tænkte at de ville være oplagt at nogle af de nye teknologier til aflæsning af bilag også kunne bruge til aflæsning af bestillinger og ordre.

Lavede dog en fejl i mit mockup. Det skal naturligvis være via en dropdown pil til højre på "Ny Ordre" knappen. Meget mere elegant :-)

/Jan

Jeg må sige det er et innovativt forslag du kommer med og jeg vil da mægtig gerne se e-conomic gå i den retning - jeg tror dog bare du er nogle år forud for din tid  eller måske nærmere vores tid wink

Du siger at dine kunder genererer en ordre igennem deres indkøbssystem? Kunne det være en ide at du havde en hjemmeside de kunne lave bestillingen/ordren igennem for så kunne det ryge direkte ind som en ordre via API'et.

Vi har hjemmeside med shop der er syncet op - men jeg tænker ikke at jeg kan lokke en indkøber hos en større detailkæde til at logge ind i 16 forskellige leverandør systemer og indtaste flere hundrede ordre hver dag.
Det er muligt.

Og hvem ved måske kommer der en AI løsning til ordre engang i fremtiden, jeg vil bare ikke love dig guld og grønne skove og sige at det er noget vi laver nu.