Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Timesedler via app til projektstyring

0
Hej

Vi er startet med at bruge jeres app til registrering af timer fra alle vores medarbejdere, så timerne automatisk havner på de rigtige projekter.

Virker rigtig godt.

Mangler dog to ting der kunne være en stor hjælp for os.

1. Mulighed for medarbejderen, til selv senere at kunne se/gemme de afleverede ugesedler. Specielt efter at de måske er holdt i firmaet. Alternativt, at jeg kunne trække en samlet oversigt pr medarbejder f.eks. ved årsskiftet som så kunne sendes til dem. (der er ingen der ved hvordan verden ser ud om f.eks. 3 år, om der er faglige/ skattemæssige tvister eller andet, hvor medarbejderne skal bruge dataen)

2. Mulighed for at jeg kan videresende de indtastede data direkte til Danløn til automatisk udfyldelse ifb med lønberegningen. (kan pt kun overføre den anden vej.) (Men ved at man nu i Danløn kan indlæse csv-filer med de aktuelle data manuelt) I dag printer jeg hver ugeseddel ud, og taster manuelt timerne i et regneark, der så sammentæller for 14 dage. Herefter taster jeg så igen timerne manuelt i Danløn.
i Forslag » Projektstyring af (490 points)

1 Svar

Hej med dig

Tak for dit input.

Jeg skal lige forstå dit første ønske korrekt. Du ønsker at medarbejderne kan se/gemme deres ugesedler efter de er ophørt i virksomheden?

Det du kan gøre som for at få et samlet overblik pr medarbejder ved årsskiftet er at bruge rapporterne: Medarbejderstatistik og Medarbejderafregning - sidstnævnet kan også vise ikke-godkendte timer.

Ang. dit ønske om en integration mellem projektstyring og Danløn, så tænker jeg du evt. skal kontakte Danløn og høre om de igennem deres API kan hente data fra projektmodulet, de har i forvejen en integration der kan sende data ind i e-conomic, så måske de også kan åbne for at hente data.

Hvis du gerne vil slippe for det manuelle tastearbejde kan du evt. trække medarbejderne månedsrapporter  eller medarbejderafregning ud som til excel og indlæse dem i Danløn. 

Forslag af 🔒 (55.9k points)