Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Afdelinger medtages ved auto betalinger

0
Hjælp til dem, der lige som mig, arbejder med afdelingsopdelt regnskab. Når betalinger har lagt sig i kassekladden, (efter download) forsvinder den afdeling man har sat på kreditorbilaget - og den afdeling man har valgt til den aktuelle kassekladde forsvinder også, altså skal man manuelt sidde og sætte afdeling på alle

bilag - det er tidskrævende - så en forbedring ville være at afdelingen fulgte med over i kassekladden, alternativt at den valgt afdeling for den aktuelle kladde

ikke forsvinder.
i Forslag » Bank af (150 points)

1 Svar

Hej Tia og tak for dit forslag

Bare lige for at være helt sikker, så vil jeg høre, hvor denne download sker fra? Jeg tænker det er noget med betalinger, men jeg vil gerne lige være helt sikker inden jeg drager en konklusion. 

Kan jeg lokke dig til at beskrive din arbejdsgang inde i e-conomic, så jeg er helt sikker på, hvad der sker? smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Kreditorfaktura bogføres inde i smart indbox eller manuelt i kassekladde, betalingen lægger sig derefter ind i "betalingsmappen", hvorfra jeg downloader en fil, som jeg overføre til bank. når filen er downloaded, lægger betalingerne sig i en dertil valgt kassekladde, som derefter bogføres, så kreditor bliver udlignet. Det er i den kassekladde jeg mangler afdelinger på bilagene, som jeg p.t. sidder og sætter på manuelt pr. linje. Håber det er en forståelig forklaring.

Det giver rigtig fin mening. Som udgangspunkt er afdelinger typisk noget vi oplever vores kunder arbejder med på deres driftskonti. Selve vores rapport til afdelinger tager også udgangspunkt i netop din resultatopgørelse. 

Det kan selvfølgelig give mening for dig og derfor vil jeg lade dit indlæg blive herinde lidt, så jeg kan se, hvor mange andre, der ønsker sig denne mulighed og hvis jeg oplever en stigende efterspørgsel efter dette, så vil jeg vende retur. 

Rigtig god dag smiley