Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart inbox

0
Hej,

Jeg er ved at prøve Smart Inbox på et par kunder, og det virker da meget lovende.

Det ene firma har mange faktura til projekter.

Når jeg er i oprettelse af bilag, skal jeg aktivt sætte et hak i "projekt" hver gang, kan den ikke gemme det til næste postering, ligesom i kassekladden?

Samtidig skal jeg også bruge musen til at oprette en postering, jeg kan ikke bare bruge enterknappen og postering så ligger sig i "klar til udførelse".. dette kan jeg jo, når det ikke er en projektpostering.

Mange hilsner

Kirsten

Munk´s Bogføring & regnskab
i Spørgsmål » Bogføring af (1.1k points)
opdateret af 🔒

1 Svar

hej Kirsten

Det er dejligt at du synes Smart Inbox ser lovende ud, jeg har været med fra starten af projektet og er selv meget begejstret for hvor Smart Inbox er i dag.

Jeg kan godt se den ikke husker fluebenet i projekt ligesom kassekladden gør, du kan dog nemt sætte flueben i feltet når du tabber forbi ved at trykke på mellemrumstasten.

Hvis du ønsker at "gemme" posteringen før du opretter den, så du efterfølgende kan oprette via "klar til udførelse" kan du gå til næste bilag ved at trykke på Pil til højre, så slipper du for at bruge musen.

Jeg håber at disse fifs vil gøre din hverdag lidt nemmere.
Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)
Tak for hjælp Tabita, jeg øver mig let mere .

Mange hilsner Kirsten

Det lyder godt. Hvis du har mod på mere må du endelig eller deltage i vores onlinekursus om Smart Inbox - det er mig som holder det wink Du kan tilmelde dig her

Hvis du sidder med konkrete spørgsmål er du selvfølgelig velkommen til at skrive her igen eller kontakte mine søde kolleger i supporten.