Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Udvid begrænsningen på overførelse af timer i projektfakturering

0
Der er ved overførelse af timer/items til en faktura, en begrænsning på 200 pr. gang. Kunne dette evt. hæves til 1000 ?

PFT
i Forslag » Projektstyring af (160 points)

1 Svar

hej Niels

Uha det er mange timer eller omkostninger du overfører til en faktura, det er vist første gang i al min tid i e-conomic jeg hører om det blush

I hele e-conomic er grænsen for posteringer der vises af gangen sat ved 200 for at optimere hastigheden, det vil tage længere tid at loade 1000 posteringer og i dit tilfælde at overføre dem til fakturaen.

Mit bud er at der er meget få af vores brugere, der har over 200 linjer som skal overføres til en faktura, så medmindre det er noget vi pludselig får mange ønsker så til vil det ikke være en ændring vi kommer til at gennemføre.

Forslag af 🔒 (55.9k points)
hej Tabita. Jeg er klar over, at grænsen er sat for performence. Men jeg tænker, at dem som kun har få posteringer, som skal overføres ikke vil blive berørt performance mæssigt. Hvis der kun er 10 linier, som skal faktureres, er der jo kun 10 linier, som skal loades.

jeg tænkte bare, at det måske var en meget hurtig ændring, at rette load fra 200 til måske 500 ?

det ville virkeligt hjælpe os. (eller måske er der bare en anden måde vi skal overføre linier på ?)

pft

Niels
Jeg forstår din tanke, det kunne sagtens se ud som en hurtig ændring og måske er det det også. Vi får dog over 1000 forslag hvert år og må nøje udvælge hvilke af disse forslag der kommer flest brugere til gavn, så vi udnytter vores ressourcer bedst og i dette tilfælde rammer vi en meget lille målgruppe.

Tastes alle timerne/omkostningerne i e-conomic eller har du time-/sagsstyring via en integration?
Hej Tabita. De tastes via sagsstyreringen og scannes (for bilag) i E-conomics.
Okay, havde håber du havde svaret at du klarede det via en integration for så ville ud også via integrationen kunne sende linjerne til fakturaen.

Så du må fortsætte som du gør nu med at overføre 200 af gange og hvis det er mange fakturaer du skal lave om måneden på den måde må du overveje om du evt. skal finde løsning til time-/sagsstyring,  da det med al sandsynlighed ikke er noget vi kommer til at ændre på de næste mange år.