Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ændre i rækkefølgen på posteringer i stående kladde

0
Jeg vil meget gerne kunne ændre i rækkefølgen på posteringer i en stående kladde, så man kan rykke posteringerne op og ned i kladden.

Det kunne evt. være en funktion, hvor man kunne "tage fat" i en postering og så trække den længere op i kladden.
i Forslag » Bogføring af (160 points)

2 Svar

Hej Otello.

Vil du være sød at uddybe hvad grunden er til at du ønsker at ændre rækkefølgen på posteringerne? Hvilken værdi skaber det for dig i dit daglige arbejde?

Så kan jeg bedre vurdere om det også kunne komme andre til gang, det er nemlig første gang jeg hører dette ønske.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

Jeg har bogføringen af vores løn som en stående kassekladde, og når der kommer nye medarbejdere til, eller der er posteringer omkring den enkelte medarbejder der skal tilføjes, vil jeg gerne have alle posteringer samlet for hver enkelt medarbejder, i stedet for at de nye posteringer står i bunden. Det gør det lettere at indtaste nye beløb næste gang man skal bruge kladden og gør kladden mere overskuelig.
Forslag af (160 points)
hej igen, undskyld den lange svartid, din kommentar havde forputtet sig i mængden af henvendelser :)

Jeg må tilstå at det er første gang jeg hører dette ønske og jeg kan godt se det skaber værdi for dig, jeg tvivler bare på at dit ønske kommer ret mange andre til gavn.

Hvilket lønprogram benytter du? Flere lønprogrammer kan nemlig kobles sammen med e-conomic så lønposterne kommer direkte ind, så man ikke manuelt skal taste løndelene hver måned. Det kunne måske løse din udfordring :)
Hej Tabita

Vi bruger Dataløn - men har så mange individuelle poster pr. medarbejder, at jeg altid laver min egen kladde.

Ja - det vil være en stor hjælp for mig, og undrer mig at andre ikke også kunne bruge det?

Er der ikke andre der bruger stående kladder? Det vil jo være i forbindelse med stående kladder at det er en stor fordel, at man kan flytte rundt på posteringsfelterne.
Jeg ved ikke præcis hvor mange af vores brugere der benytter sig af stående kassekladder, jeg ved bare at jeg i mine 8 år i e-conomic kun yderst sjældent har fået spørgsmål til stående kassekladde, eller lavet support på det, og jeg har ikke tidligere hørt ønsket om at kunne ændre på rækkefølgen af posterne.

Så selvom det kan være en fordel for dig må jeg afvise din ide da vi fokuserer på forbedringer som kommer en større del af vores 160.000 brugere til glæde.