Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Nogle leverandørfaktura skæres forkert

0
Nogle af vores leverandørfaktura vises ikke korrekt i e-conomic. Man kan ikke se hvad der står i højre side af bilaget. Oftest står vores sagsnumre i højre side. Man kan hverken se hvad der står på et udskrift eller på skærmen efter bogføring. Så hvis man efter bogføring skal se sagsnummeret skal man lægge bilaget tilbage i smartboksen. Der må findes en løsning :) På forhånd tak :)
i Forslag » Bilagshåndtering af (140 points)

1 Svar

Hej HEV

De dokumenter der bliver beskåret forkert er det pdf'er eller e-fakturaer?

Og ja det er selvfølgelig meningen at dokumentationen skal være klar og tydelig, jeg skal blot lige spore mig ind på om det er en fejl vi allerede kender til eller om det er noget som skal rapporteres, så vend endelig tilbage.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Der er tale om E-faktura fra visse leverandører :)
Okay, jeg ved det er noget vi har en sag på hos os, men jeg vil meget gerne have dig til at kontakte supporten så de kan få adgang til din aftale og se nogle konkrete eksempler på de leverandører der driller, jo mere konkret info vi har jo nemmere er det for os at arbejde med.
Tak jeg har talt med dem MANGE gange :)
Okay, vi har som sagt en sag på det, nogle ting tager bare lang tid at løse :) jeg ville bare sikre mig at det du oplever er omfattet af den sag vi har kørende.