Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bilagsanmodning - og hvor man uploader

0
Alle vores kunder er af den opfattelse at man i bilagsanmodning kan uploade bilag når man bliver anmodet om noget via mail eller i appen. Men vi får nu at vide fra supporten at det kun er via app'en kunderne kan uploade. Det er et ret stor problem for mange af vores kunder der gerne vil kunne uploade via computeren.

Kan i enten ændre jeres tekster vedr. bilags anmodnings appen så det tydeligt fremgår der kun kan uploades fra appen eller sørger for man kan uploade via en mail/ computer. Altså hvor de får en mail med oversigt over bilag og kan trykke på en knap og så kan logge ind i E-conomic og bliver redirected direkte til bilags anmodnings afsnittet/modulet, hvor de kan vedhæfte bilag.
i Forslag » Salg af (170 points)

1 Svar

Hej Mette.

Bilagsanmodningen sendes kun via appen. Men hvis man sender en anmodning til en bruger som har adgang til e-conomic kan denne bruger godt logge ind i e-conomic og uploade bilaget i menuerne Kassekladde eller i Anmod om bilag.

Fidusen ved at vedhæfte via appen er at dokumentet så kommer direkte på den korrekte posteringering.

Hvad er grunden til at I hellere vil vedhæfte fra computeren end via appen?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita,

kunden laver alt det administrative fra computeren hvor alle bilag også ligger ifm. kontrakter med kunderne. Disse kontrakter kan kunden ikke tilgå vi mobilen ligesom alle de bilag der scannes fra kontorets scanner ryger direkte i en mappe i hans dropbox som han ikke har evnerne til at til gå fra sin telefon.

Derfor ville det være nemt hvis man kunne åbne en mail og via et link sendes direkte til en side med bilagene hvor han nemt kan drag and drop alle bilag til de korrekte bilag.
Hej igen Mette.

Jeg kan godt høre at det kunne være en fordel for din kunde. Det er dog ikke den generelle feedback vi får ang. funktionen.

Hvis din kunde har adgang til e-conomic via computer kan han logge på og gå ind i Anmod om bilag og vedhæfte direkte fra computeren der, når han ser din anmodning via mobilen. Eller han kan sende dig dokumenterne via mail så du kan vedhæfte dem for ham.
Det er fint nok han bare logger ind og går i anmodning om bilag, det er bare ikke det kunden synes i har lovet han i "reklamerne" der er poppet op på hans aftale.
Han skal ikke sende dem til os så er vi jo lige vidt og så kunne kunnen jo ligeså godt lade vær med at betale for en ekstra feature som han ingen værdi får af.

Betaler han for den feature? Den er jo inkluderet i Smart inbox?

Det optimale flow er selvfølgelig at han sender bilagene så snart han har udgiften - fx via indscanningsmailen - så du kan oprette posterne via Inbox med bilagene vedhæftet så du ikke efterfølgende skal vedhæfte dem.

Ja det ville være smart hvis vi kunne det men det kan vi ikke da den samme kontrakt skal bruges på flere poster, da kunden både betaler depositum, pris og senere får refunderes depositum.

Jeres er tiltænkt helt alm. virksomheder, men der er virksomheder der bruger E-conomic som ikke har helt almindelig kunder og processer der bare kan automatiseres på den måde. Vi kan oprette de depositummet på den måde, som vi også gør idag, men de efterfølgende posteringer fra kunden og virksomheden til kunden, har vi ikke en jordisk chance for at styre medmindre vi kan se dem i en drev mappe med aftale nr.

Super, nej så betaler han ikke. Men han får så heller ikke værdi af det.
De dokumenter der skal bruges på flere poster er det samme dato fordelt på flere konti eller er det forskellige datoer?

Hvis det er samme dato kan man godt oprette poster via fordeling i Inboxen og hvis det er et dokument hvor du bogfører depositum når du modtager kontrakten og så skal bruge samme kontrakt igen senere kunne man kopiere det og gemme kopien i en mappe/kategori i inbox til du skal bruge det igen, i stedet for senere at anmode om dette.
Nej datoen er forskellig, og der kan være helt op til 12 eller flere måneder mellem. Beløbet der returneres til kunden kan vi ikke videre før det separate regnskab for lige den ordre er gjort op.
Mit bedste forslag er at lave en kopi af dokumentet som skal bruges om 12+ mdr. give det en god note / navn og lægge det i en kategori i inbox, mit bud er at det vil være hurtigere at genfinde dokumentet derfra end at anmode om det når du skal lave udbetalingen.

Som planerne er nu kommer vi ikke til at lave en løsning hvor man kan anmode og vedhæfte via mail.