Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Lettere adgang til at skifte mellem fanerne i "projektkort"

+1

Under "projektkort" er der fanerne "generelt", "projekter", "aktiviteter", "omkostninger". Der kan lige nu kun skiftes mellem disse ved brug af musen. Jeg vil forslå, at der bliver etableret tastaturgenveje til skift mellem disse. 

i Forslag » Projektstyring af (230 points)
opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Michala

Tak for input, jeg forstår godt ønsket om mere musefri arbejdsgang. Du kan med fordel bruge "Gå til" funktionen som du aktiverer med punktum. Når du trykker . kan du derefter skrive forbogstav på den menu du vil gå til, så kan du nemt navigere derhen med enter eller en pile tast og enter.

Lad mig høre om du kan få den funktion til at fungere.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej igen,

Jeg kender godt funktionen med "punktum". Desværre virker den ikke når jeg står og vil skifte fane i selve projektkortet. Ligesom jeg heller ikke kan få hverken piletaster eller tab til at fungere her. Hvis det rent faktisk er muligt hører jeg meget gerne om det. Ellers vil jeg stadig gerne kaste forslaget i ønskebrønden.

Mvh. Michala
Forslag af (230 points)
hej Michala

Undskyld svartiden, din kommentar havde forputtet sig i mængden af henvendelser :)

Jeg har imellemtiden opdaget af Gå til navigationen har været i stykker, den er blevet fixet nu, og jeg vil blot høre om du igen kan bevæge dig rundt i Projektmenuen ved hjælp af den?

Hej, Det virker igen. Så det er super. 

Dog virker punktum-funktionen ikke til fanerne "generelt", "projekter", "aktiviteter", "omkostninger" under projektkort. Så det er stadig et ønske herfra:)

Ahh nu fandt jeg endelig ud af at du var i Rapporter og ikke i selve Projektfanen :)

Genvejstaster er ikke et fokusområde for os i øjeblikket, så det ville være unfair at stille dig i udsigt at det ville være noget vi kom til at lave lige nu. Hvis vi tager det op på et tidspunkt så skal jeg nok sørge for at vi tager dit feedback i betragtning.