Informizely customer feedback surveys

Bilag fra inbox indsættes direkte i faktura til kunden

0
Hej,

Som konsulent der arbejder under andet firma, har jeg smart inbox for at lette bogføringen af udgifter, udlæg osv. alt mellem middage, værktøj og vejafgift på 6 kr. som alt skal videre faktures til kunder som er pålagt den udgift. Alt ligger i Inbox, dato, beskrivelse/ Note og beløb, kan det ikke lade sig gøre at kunne trække den info direkte ind i en faktura der genereres i Visma? eller bare kunne trække data ud af Inbox i et excel format.

//Lars
i Forslag » Salg af (180 points)

2 Svar

Hej Lars, og tak for dit indlæg.

Der skal jeg nok lige være helt med på hvad du tænker på her.

Jeg er med så langt at du ligger alle dine bilag med data ind i smart inboxen, men gælder dette også bilag som ikke er til omkostninger? Hvis der er, hvilke andre ting er det du også ligger herind i inboxen?

Til sidst når du siger en faktura der genereres af Visma., tænker du så på når man laver en salgsfaktura igennem salgsfanen i Visma e-conomic?

Venlig hilsen/Best regards

 

Peter Smidt-Nielsen

WOW Hero, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Forslag af (4.4k points)
Hej Peter

Som udgangspunkt ligger jeg alt dokumentation ind i inbox der er relevant for min revisor for regnskabs føringen, det gælder både udgifter internt for mit firma og udgifter der skal videreføres til kunden, og fakturaer der er sendt til kunden, som dokumentation for indgående beløb.

Sådan som fakturaen indtil nu er blevet generet, angående udgifter der skal direkte skal betales af kunden. er at jeg har taget et screendump af billedet i inbox af udgifterne, og generert en PDF af disse for kundens revisor, der efter manuelt kopiert beløbet fra inbox til en excel faktura, jeg så sender til kunden, og der efter ligger en kopi af det hele tilbage i inbox...

Så det jeg gerne ville kunne i visma/ economics er at kunne lave en salgsfaktura der i, få adgang til inbox , markere de bilag jeg ønskede, evt kun med beskrivelse/note og beløb, og disse oplysninger så blev overført til salgsfakturaen, jeg så direkte kunne sende til kunden.

Efter jeg er ude flere måneder af gangen, er det jo som jeg skrev før at mellem himmel og jord jeg køber og betaler, så det er mange bilag jeg skal igennem for at få de penge hjem igen.

//Lars
Hej Peter

Som udgangspunkt ligger jeg alt dokumentation ind i inbox der er relevant for min revisor for regnskabs føringen, det gælder både udgifter internt for mit firma og udgifter der skal videreføres til kunden, og fakturaer der er sendt til kunden, som dokumentation for indgående beløb.

Sådan som fakturaen indtil nu er blevet generet, angående udgifter der skal direkte skal betales af kunden. er at jeg har taget et screendump af billedet i inbox af udgifterne, og generert en PDF af disse for kundens revisor, der efter manuelt kopiert beløbet fra inbox til en excel faktura, jeg så sender til kunden, og der efter ligger en kopi af det hele tilbage i inbox...

Så det jeg gerne ville kunne i visma/ economics er at kunne lave en salgsfaktura der i, få adgang til inbox , markere de bilag jeg ønskede, evt kun med beskrivelse/note og beløb, og disse oplysninger så blev overført til salgsfakturaen, jeg så direkte kunne sende til kunden.

Efter jeg er ude flere måneder af gangen, er det jo som jeg skrev før at mellem himmel og jord jeg køber og betaler, så det er mange bilag jeg skal igennem for at få de penge hjem igen.

//Lars
Forslag af (180 points)
Så er jeg med igen på hvad det er du tænker på. Det lyder sådan mere eller mindre som det her indlæg som vi allerede har i ønskebrønden.

https://forum.e-conomic.dk/36276/vedhaeftning-af-bilag-til-salgsfaktura

Er det her noget af det samme? Hvis det er, så vil jeg foreslå dig at gå ind og stemme på dette opslag. Hvis det ikke helt er det. så sig endelig til hvad det er forslaget her mangler i forhold til dine behov :-)