Hej Peter
Som udgangspunkt ligger jeg alt dokumentation ind i inbox der er relevant for min revisor for regnskabs føringen, det gælder både udgifter internt for mit firma og udgifter der skal videreføres til kunden, og fakturaer der er sendt til kunden, som dokumentation for indgående beløb.
Sådan som fakturaen indtil nu er blevet generet, angående udgifter der skal direkte skal betales af kunden. er at jeg har taget et screendump af billedet i inbox af udgifterne, og generert en PDF af disse for kundens revisor, der efter manuelt kopiert beløbet fra inbox til en excel faktura, jeg så sender til kunden, og der efter ligger en kopi af det hele tilbage i inbox...
Så det jeg gerne ville kunne i visma/ economics er at kunne lave en salgsfaktura der i, få adgang til inbox , markere de bilag jeg ønskede, evt kun med beskrivelse/note og beløb, og disse oplysninger så blev overført til salgsfakturaen, jeg så direkte kunne sende til kunden.
Efter jeg er ude flere måneder af gangen, er det jo som jeg skrev før at mellem himmel og jord jeg køber og betaler, så det er mange bilag jeg skal igennem for at få de penge hjem igen.
//Lars