Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Projektoversigt i e-conomic app

0
Kunne der udvikles videre i e-conomic app'en, så det bliver muligt at se sine åbne projekter? Det er lidt upraktisk, at man ikke har mobilt adgang til sine projektnumre. Særligt for håndværkere, som sjældent er på kontoret.
i Forslag » Mobile apps af (230 points)

2 Svar

Hej Hanne

Mobilteamet udvikler løbende på appen og jeg vil gerne dele dit feedback med teamet, jeg har blot brug for mere info.

Når du siger du gerne vil kunne se åbne projekter, hvad er det så du mere præcis gerne vil kunne se? Hvilke info er det du savner i appen?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Vi kunne godt bruge en oversigt over vores projektnumre, så vi på farten kan se vores aktive projekter. Projektnumrene bruges som rekv.nr. på indkøb osv. Indkøb som foretages i marken og ikke på kontoret.

Venlig hilsen

Hanne
Forslag af (230 points)
Hej Hanne

Jeg ved ikke om jeg har forstået dit problem rigtigt, men

På min Android har jeg et menupunkt, der hedder "Tid". Hvis jeg herefter trykker på "+", så dukker alle projekterne op med projektnummer og projektnavn.

Måske du kan bruge det til noget?

mvh

Finn
e-consultic.dk
Hej Finn,

Vi bruger app'en Visma e-conomic på iphone. Jeg kan ikke finde et menupunkt med "tid"

Bruger du en anden app? Vi tidsregistrerer ikke i app'en?
Hej Hanne

Jeg bruger app'en til at tidsregistrere, så det er selvfølgelig derfor, jeg har adgang til projekterne.
Endvidere bruger jeg MileageBook, hvor der også er fuld adgang til alle projekterne.

Men der måske andre muligheder i app store.

mvh
Finn
e-consultic.dk
Hej Finn,

Jeg synes ikke jeg kan finde andre muligheder. Tænker, at hvis det ikke kan blive tilføjet e-conomics egen app, må vi logge på vores telefoner via almindelig browser. Desværre. Det er jo så nemt med apps.

Mvh

Hanne

Hej Finn og Hanne

Super fint med et masse input fra dig Finn.

Hanne, i iPhone appen til e-conomic har du også adgang til projekterne via Tidsregistringen, som du finder på Mere - Tid.

Når du så i øverste højre hjørne trykker på + så kan du se projekterne.

         

Men en decideret adgang til projekterne har man ikke via appen, men jeg ved det er noget som Mobilteamet har med i deres overvejelser.

Hej Tabita,

Tak for din melding. Det du foreslår kræver at man køber adgang som tidsregistrant. Dette har vi valgt ikke at betale for. Vi taster manuelt alle vores timer i stedet.

Hvis du i forvejen har en alm. bruger der kan logge på appen,  kan du godt knytte en tidsregistrant til så du får funktionen i appen.

Tidsregistranten har et nummer. Dette nummer knytter superbrugeren til brugernes opsætning

Når du gør det vil du have adgang til Tid i appen.

Hej Tabita.

1000 tak. Så er det fixet. Glad for at du kunne hjælpe
Godt at høre :)