Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Brugerbestemte funktioner

+1
Hej,

Pt er det sådan at når du bogfører en salgsfaktura så er der som standard sat hak i feltet bogfør dags dato. Dette er en standard og kan IKKE ændres.

Jeg synes at det ville fungere meget bedre hvis det var en ting den enkelte bruger kunne bestemme, altså om feltet skulle være ticket af eller ikke ticket af. Jeg er i den situation at jeg stort set altid skal bogføre tilbage eller frem i tiden, og her er det virkelig irriterende at jeg har lavet alle fakturaer med den korrekte dato, og så skal jeg også huske at fjerne markeringen, for glemmer jeg det er det totalt lige gyldigt at jeg husket den rigtige dato i selve fakturaen.

For mig at se, så giver det ingen mening, da hvis jeg vil fakturere dags dato så er lader jeg bare være med at rette datoen i fakturaen, for den er jo altid sat til dags dato.

Jeg kan forstå at andre arbejder på en anden måde end mig, og derfor er det bare en ting der skal være muligt at beslutte på bruger niveau.

MVh, Pernille
i Forslag » Salg af (130 points)
opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Pernille

Tak for feedback.

Ja det kunne måske give mening at indstillingen huskes fra gang til gang på den enkelte bruger, så hvis du fjerner fluebenet er det væk til du sætter det igen. Jeg vil gerne lægge dit forslag i Ønskebrønden, dog vil jeg gøre opmærksom på at vi modtager VIRKELIG mange gode forslag og det simpelthen er umuligt at opfylde alle ønsker.

Kender du indstillingen i Kundeopsætning hvor man kan vælge om Ny faktura skal benytte dags dato eller sidst anvendte fakturadato? Det kunne måske gøre arbejdet nemmere for dig.

Hvad er grunden til at du ikke bogfører fakturaen så snart den er tastet færdig i stedet for at samme til bunke og bogføre hele stakken samlet fra oversigten hvor der automatisk kommer forslag om at opdatere til dags dato?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Pernille

Dit forslag har nu ligget i Ønskebrønden i en måned og fået en enkelt stemme, så lige nu går vi ikke videre med ideen. Jeg har dog gemt dit feedback så vi kan tage din ide i betragtning når vi kigger nærmere på generelle opdateringer til Salgsmodulet.

Tak for dit input, det er værdsat også selvom vi ikke gennemfører det pt. så skriv endelig en anden gang du har en god ide.
Forslag af 🔒 (55.9k points)