Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Angive felt til aflæsning i Smart Inbox

+1
Jeg vil gerne foreslå at man kan hjælpe Smart Inbox med at se hvilke felter på en given leverandør der skal afløftes data fra. Jeg oplever ofte at der er informationer som CVR, FIK-kode, betalingsbetingelser mv der ikke aflæses på fakturaen, hvorfor jeg må sidde og manuelt taste det. Det er ikke særligt smart.
i Forslag » Leverandører af (230 points)

Hej Heine

Jeg har ligesom dig oplevet, at mange informationer bliver læst forkert fra pdf'er i SmartInbox.

Der er absolut ingen tidsmæssig gevinst, når man tvunget ud i, at skulle læse korrektur og tilrette posteringer.

Jeg kan anbefale dig, at arbejde med dine leverandører omkring brugen af EDI - elektronisk fakturering via Nemhandel.
Jeg kan betro dig, at det er et kæmpe arbejde at onboarde, men det bliver fantastisk, når du når målet.

Med elektronisk fakturering er medgået bogføringstid fra godkendt bilag til færdig postering (og betaling) - 5 sekunder.

Du kan læse mere her:

http://e-consultic.dk/elektronisk%20faktura.html

mvh
Finn
e-consultic.dk

1 Svar

Hej Heine

Jeg vil gerne forhøre mig om det overhovedet er inden for en realistisk ramme at opfylde dit ønske.

Og ellers må jeg absolut tilmelde mig Finns glimrende forslag om at migrere dine leverandører over på e-fakturering. Dog mener jeg ikke det er et kæmpe arbejde at onboarde, da det nemt opsættes i e-conomic.

Hvis din virksomhed har under 20 medarbejdere vil du gratis kunne aktivere et EAN nummer via dit Smart Inbox modul og hvis du har flere medarbejdere skal du selv erhverve dig dit EAN nummer og derefter knytte det til e-conomic.

Kontakt gerne supporten så vi kan hjælpe dig godt i gang med e-fakturering, det er absolut fremtiden inden for fakturering.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Tak fordi du undersøger det - jeg håber I kan finde en løsning, så det kommer til at fungere bedre, og leve op til konkurrenternes mulighed for det samme :)

Vi kører uden EAN nu, da bilag sendes til den der skal godkende og kontere, hvorefter det sendes ind i economic til bogføring og betaling.

Jeg gik gerne hen til EAN (som jeg tidligere brugte i NAV-regi), hvis der med det var mulighed for at koble godkendelse med kontering på, hvor det er muligt for mig eller en anden i økonomiafdelingen at bestemme hvem der skal godkende og kontere det enkelte bilag, da det hos os kan være mange forskellige godkendere.

I den godkendelsesfunktion der er i programmet pt, skal jeg give ekstra arbejde til 10-15 personer hver gang der er et enkelt bilag.

Hvis jeg kunne have flere EAN Numre tilkoblet, hvor hvert nummer automatisk dirigerede bilaget til korrekt person, kunne der også være en løsning der.

Mvh Heine
Hej igen.

Jeg kan godt se at vores nuværende godkendelsesflow ikke passer til dit behov. Vi har noget på tegnebrættet som måske vil løse udfordringen for dig, men det er stadig et stykke ude i fremtiden.

Inden længe kommer der en opdatering til vores smartscan feature, så det vil måske afhjælpe problemet med at du ofte oplever at cvr, fik osv ikke aflæses korrekt.

Hej igen igen.

Vi har faktisk et lignende forslag liggende i Ønskebrønden allerede - giv det din stemme her.