Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bankafstemninger med flere brugere

+1
Hej e-conomic

Vi er to brugere i e-conomic, og har en del forskellige banker. Når jeg er inde og afstemme bank A, så kan min kollega ikke afstemme bank B, uden at blive smidt over til min bank A. Jeres support har skrevet, at det er fordi det er den samme aftale, men det er ikke OK. Det kan ikke passe, at jeg ikke kan afstemme en bank uden at jeg hele tiden skal blive smidt over til den bankafstemning min kollega sidder med, og omvendt min kollega kommer over til min bank. Vi betaler allerede en del for alle jeres tillægsmoduler, og det overrasker mig, der ikke er 100% opdeling mellem brugerne.

Er det noget I kan se på?

Tak.

Mvh Charlotte
i Forslag » Salg af (170 points)

2 Svar

Hej Charlotte

Tak for dit input.

Hvornår opstår det scenarie hvor din kollega bliver smidt over i den bankafstemning du laver?

Jeg har forsøgt at lave lidt test på det og jeg kan godt afstemme samtidig på to forskellige brugere, to forskellige konti på samme aftale. Dog vises den bankkonto der seneste har haft aktivitet når man klikker på menuen "Bankafstemning" i venstre side.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

Det er netop problemet, at det er dén bankkonto, som har haft senest aktivitet, som vises. Hvis jeg skal afstemme bank A, og min kollega samtidig skal afstemme bank B, er det håbløst, jeg bliver smidt over til bank B, når hun har afstemt én post. Jeg vil gerne blive i den samme bank. Vi har som nævnt, to forskellige brugere, så det burde kun vises hvilken bank Jeg senest har anvendt, ikke min kollega.

Det er et rimeligt stort problem for os det her. Kan det ændres?

Mvh Charlotte
Forslag af (170 points)

Hej Charlotte

Undskyld den lange svar tid, jeg har været i gang med at kigge nærmere på det og jeg har også oprettet det som en bug til teknikken. Hvor lang tid der går før de finder en løsning kan jeg endnu ikke svare på, men de kigger i hvert fald på om der er en løsning smiley

mvh Tabita